• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • Mallefnatt

Vad kul att man iaf inte kommer stå där själv utan att det kommer fler! =)

Bebisfixerad skrev 2010-09-26 23:32:06 följande:
    blää min lilla skrutta e sjuk =( dunder förkyld å som alltid när hon blir minsta lilla sjuk ( är väldigt infektions känslig)
    så får hon astma och hemsk krupp på köpet =(
    men hoppas hon blir bättre tills på fredad =) ..

oj oj va många det böörjar bli =) riktigt roligt =) 
    Trist att din lilla skrutta är sjuk..hoppas hon blir bra tills på fredag.. håller tummar!!
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • NovasM

Jag kommer såklart också!! Även om jag är seg på att svara jämfört med alla andra:) Det ska bli jättekul att ses tjejer, har aldrig varit på  Kulturhusets café, men det är säkert superbra:)

• Mallefnatt
    NovasM skrev 2010-09-27 15:10:34 följande:
    Jag kommer såklart också!! Även om jag är seg på att svara jämfört med alla andra:) Det ska bli jättekul att ses tjejer, har aldrig varit på  Kulturhusets café, men det är säkert superbra:)
    det jobbiga är att det ligger på plan 5 tror jag.. o om alla skall upp samtidigt kommer det ta tid med hissen..
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • kcs

jag menade mer att vid skulle träffas vid ingången vid plattan den är juh stängd att vi alla skulle bestäma något tillsammans... men men vi syns där tejr

• Juhanna
    Mallefnatt skrev 2010-09-27 16:10:52 följande:
    det jobbiga är att det ligger på plan 5 tror jag.. o om alla skall upp samtidigt kommer det ta tid med hissen..
    äsch det finns ju två hissar
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • carroimsdal

finns väll rulltrappor också?

• NovasM

Det löser sig nog på något sätt:) Är listan uppdaterad på alla som ska komma? För jag har inte fått så många nummer, ni kan gärna inboxa dem till mig så har jag även era nummer om det skulle vara något. Är det någon som vill ha mitt nummer så ni kan höra av er om det är något?

• Bebisfixerad
    NovasM skrev 2010-09-27 15:10:34 följande:
    det är väldigt bra och mysigt =)
    dock inte vart där sen ja va gravid..
    tyckte det var rätt så dyrt bara =p

hoppas hoppas lillan e frisk på fredag 
  • Emsbli
    kcs skrev 2010-09-15 14:29:12 följande:

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

Hej jag heter Emma har en dotter Jana på två och ett halv år.. vart i sthlm bor du då? jag bor i haninge.. jag är gärna med.
  • NovasM

Hej allihop!

Jag lovade att jag skulle komma, men nu lutar det åt att jag inte gör det. MEN, låt mig förklara.

Jag har en extremt spänd relation med min mamma, hon har inte umgåtts speciellt mycket med sitt barnbarn. Nu visade det sig att hon är ledig imorgon och hon föreslog en heldag med massa saker vi kan hitta på. Jag sa att jag var upptagen med er, men.. jag har jättesvårt att säga nej till detta. Detta är ett steg för min mamma att närma sig mig och min familj och det är inte lätt för henne. Jag kan inte dra hela vår familjehistoria här, men den är inte trevlig. Jag har såå svårt att säga nej till detta då hon verkligen försöker. Så jag överväger att inte komma imorgon.

Det jag verkligen vill hävda dock är att jag jättegärna vill träffa er alla och att detta inte är någon ursäkt. Jag åker till Lidköping på tisdag till mina svärföräldrar och kommer tillbaka på söndagen så veckan efter det skulle jag JÄTTEGÄRNA  hitta på något. Jag hoppas att jag inte hamnar för utanför på grund av detta, men, detta är ett svårt val för mig.

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor