• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • lillzandra

Hej alla!
    Jag hänger på strömmen här.. :)
    Mina små tjejer e sjuka å igår blev ja förkyld åxå..
    Så vi kommer tyvärr inte idag heller.. så jädrans typiskt.. :(
    ville ju verkligen träffa allihopa..
    men ja hoppas vi kan komma nästa gång istället..
    Hoppas ni andra får en trevlig dag iaf..
    /Zandra

**Älskar alla mina barn oändligt mycket**
  • Maseralda

Jag missade också träffen idag tyvärr, hoppas ni hade trevligt. Själv satt jag med min syster på sjukhus i 7 timmar, mindre roligt. Men det blir väl fler tillfällen att träffas och då är jag på :)

• kcs

tack tjejer hade verkligen jätte mysigt hoppas man kan bestämma att träffas en gång i vecka då alla kan=) skulle vara trevligt att träffa er andra som inte kunde komma.....

• Mallefnatt
    kcs skrev 2010-10-01 18:49:33 följande:
    tack tjejer hade verkligen jätte mysigt hoppas man kan bestämma att träffas en gång i vecka då alla kan=) skulle vara trevligt att träffa er andra som inte kunde komma.....
    Ja jätte trevligt var det idag =)

Vad sägs om onsdag alla???
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • kcs
    Mallefnatt skrev 2010-10-01 18:55:35 följande:
    Ja jätte trevligt var det idag =)

Vad sägs om onsdag alla???
    jag tänkte mer att vi bestämmer att träffas på fredagar då jag är hel ledig annars trännar jag och kan inte vara med er så avslappnad för att jag måste hem:( hoppas alla kan då
  • Linaa87

Hej tjejer och tack för idag! Jag håller med Karolina, vi borde ha mammaträff minst en gång i veckan :) Fredagar passar mig utmärkt, men träffas gärna andra dagar vid intresse. Kom gärna med förslag på aktiviteter, kulturhuset var halvkasst enligt mig. Ha en fortsatt trevlig fredag alla <3

• carroimsdal

ja tack för idag=)
    För mig spelar det inte så stor roll vilken dag då jag oftast kan alla dagar hehe

• Fiaw89

Hej tjejer! Liam är mycket piggare idag och magsjukan tycks vara över. :) har ännu inte blivit smittad själv än och hoppas verkligen på att få slippa!
    Åh, blir så avundsjuk på er som fick ses idag. Tycker de låter perfekt att ses varje fredag, jag är ABSOLUT på nästa fredag! Men kan vi inte ses lite tidigare än 14 då?
    Kanske vid 12-13 tiden? Så hinner vi sitta ett par timmar innan de är dags att åka hem och fixa iordning middagen och så tänkte jag :)

• Bebisfixerad

hej tjejer hoppas ni haft en trevlig dag. hade verkligen sett fram mot idag men så blev hon ju så dålig mitt lilla hjärta =(

jobbigt att hon ska ha så lågt imunförsvar =(

• Linaa87

Jag hoppas att vi blir fler tills nästa träff! Jag tycker också att vi borde ses tidigare så att man hinner umgås ett tag innan det är dags att bege sig hem. Ska vi säga runt 12 snåret nästa fredag?

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor