• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • kcs

Hej Carolina. Som det ser ut nu så är det bara du som har nappat på min tråd . Har varit inne på andra unga mammors sida och dom har redan bildat sin lilla mamma grupp. Hittar jätte gärna på något med er:) vad sägs om att fika nästa vecka? Känner inte till Sthlm så mycket men det gör väll inger:)

• kcs

hihih vad häftigt nu är vi tre som heter carolina=) vad roligt att du också vill vara med... ja vad säg om att gå på stan 29 nästa vecka ?

• kcs

gud vad glad jag blir att det börjar komma in lite fler mammor som man sj kan bilda en grupp... jag bor i vällingby=)

• kcs

ja det e sant.... har sj inga i min ålder att dela samma intresse med=) vad kul det ska bli

• kcs

vad roligt .... jag känner inte till sthlm så mycket är nyinflyttad hit... men vi kan väll mötas vid kulturhuset vid 2 eller nåt... vet att dom har barn rum så barnen kan leka plus att det fins ett fik längre upp... vet dock om ni ammar och hur ni själva känner er bland folk... men vi kan väll mötas där och bestämma vart alla vill gå=)

• kcs
    Bebisfixerad skrev 2010-09-22 00:47:58 följande:
    när? =)
    29 nästa vecka
  • kcs
    Mallefnatt skrev 2010-09-22 00:52:37 följande:
    oh typiskt...  den enda dagen jag inte kan.. =(

kan vi inte byta dag??
    jo jag vet ej jag kan hela veckan så mig spelar det ingen större roll sa bara en dag=) när passar det dig och de andra som också vill följa med=)
  • kcs

ja mig funkar det vad säger ni andra?

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor