• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

jag menade mer att vid skulle träffas vid ingången vid plattan den är juh stängd att vi alla skulle bestäma något tillsammans... men men vi syns där tejr

• kcs

tack tjejer hade verkligen jätte mysigt hoppas man kan bestämma att träffas en gång i vecka då alla kan=) skulle vara trevligt att träffa er andra som inte kunde komma.....

• kcs
    Mallefnatt skrev 2010-10-01 18:55:35 följande:
    Ja jätte trevligt var det idag =)

Vad sägs om onsdag alla???
    jag tänkte mer att vi bestämmer att träffas på fredagar då jag är hel ledig annars trännar jag och kan inte vara med er så avslappnad för att jag måste hem:( hoppas alla kan då
  • kcs
    Linaa87 skrev 2010-10-01 23:16:38 följande:

Jag hoppas att vi blir fler tills nästa träff! Jag tycker också att vi borde ses tidigare så att man hinner umgås ett tag innan det är dags att bege sig hem. Ska vi säga runt 12 snåret nästa fredag?

ja olivermamman skrev till mig om vi kan träffas vid elva istället då hon måste hämta sin andra bebis kl 3....

min passar det perfekt den tiden bvad säger ni andra.....

hört att det fins en jätte fin öppenförskola i stan... ska ta reda på mer och vart exakt den ligger....=)
  • kcs
    Linaa87 skrev 2010-10-01 23:47:24 följande:
    Jag klickade just runt på nätet lite, och så såg jag att det är underbara barn mässan mellan den 8-10 oktober 11:00-15:00. Där har dem allt från sång&rythmik, seminarier och andra utställningar. Inträde kostar 130:-/vuxen och gratis för barn 0-6månader i vuxens sällskap och 20:- för äldre barn. Tänkte att det kunde vara en rolig liten dagsutflykt för oss mammor och våra kids. Vad säger ni andra? Gå gärna in på deras hemsida www.underbarabarn.com och kika runt!
    det var ju den jag pratade om när vi träffades... jag ska in med min man då han för engång skull tar ledigt från jobbet för att omgås med oss men blir det ändrade planer så följer jag jätte gärna med er
  • kcs

men kan man inte ta vid 4 då då alla har hämtat barnen på dagis och dom också skulle kunna vara med.....

eller det kanske blir lite jobbigt.... sen kan ni ju också ni som har barn på dagis ta med er de barnet också och inte behöva gå till dagis då dom ändå är så pass små

mig funkar det när som bara det är på fredag

• kcs

eftersom att alla inte kan samma tid några innan några efter kan jag vara där 11 och dom som kan kommer tills då och de andra som vill komma senare kan ju komma senare då jag kommer vara där hela tiden för hela min fredag är ledig... hoppas det låter som en bra idee

• kcs

okej vi säger kl 13 så kan de andra komma senare så kan man ialla fall ses en stund.... hoppas det går bra för alla...

juhana ja jag förstår dig hoppas killen kan hämta så du också kan vara med =)

mallefnatt du missar inte så mycket hoppas det är lungt för dig att komma lite senare

olivermamma ... vet ej vad som är bäst för dig hur du vill göra=)

oväntatväntatgravid skrev 2010-10-02 16:56:01 följande:
    Hej, jag är 21, gift och har en liten son på snart 4 månader. Vi bor också i Stockholm. =)
    Tänkte om jag kan hoppa in här också?

Har träffat en del mammor, men är yngst i den gruppen. Det skulle vara kul att träffa yngre mammor också. =)
    gud va kul att du också hoppade in

som sagt fredag kl 13 vid kulturhuset ingång vid plattan som förra gången så vi bestämmer tillsammans vart vi kan gå...

hoppas det låter bra=)
  • kcs

hej tjejer måste tyvär säga att jag ej kan komma på fredag..... min man tog ledig för att gå på mässan:( han kunde inte på lördag eller söndag....

Together90 skrev 2010-10-06 15:54:46 följande:
    Hej tjejer!

Jag vill tipsa om TUBEN. Det är en öppen förskola för unga föräldrar.
    Den ligger i farsta centrum i en underbar lokal, jätte mysig personal också för den delen.

Finns massa roliga saker att göra där. Idag när jag och min son var där gjorde vi tacos och åt :)

Det är varje onsdag mellan 12-16 :)

Vill ni komma nästa vecka? :)
    Skulle vara så kul med lite nya ansikten :)

kraaaam Love
    kjag kommer gärna nästa vecka... men min son e bara 4 månader=(
  • kcs
    Angie09 skrev 2010-10-07 11:54:57 följande:
    Hej tjejer!

Jag har spanat in er tråd lite och blev lite nyfiken. Jag ar en 24åring med en bebis på 9 månader som garna skulle vilja traffa lite andra mammor o bebisar. Får man vara med eller ar vi for gammla? :)
    klart du kan hänga på blir alltid kul att träffa massa folk
    Linaa87 skrev 2010-10-07 11:52:34 följande:
    Kul med lite nya tips! Men för att återgå till i morgon, vilka kommer och vilka kommer inte? Förra veckan droppade många av, kan vara bra och veta om man blir ensam ståendes eller om vi blir fler denna gången?
    jag kan tyvär inte:(
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor