Är 23 och vill träffa andra unga mammor
jag menade mer att vid skulle träffas vid ingången vid plattan den är juh stängd att vi alla skulle bestäma något tillsammans... men men vi syns där tejr
jag menade mer att vid skulle träffas vid ingången vid plattan den är juh stängd att vi alla skulle bestäma något tillsammans... men men vi syns där tejr
tack tjejer hade verkligen jätte mysigt hoppas man kan bestämma att träffas en gång i vecka då alla kan=) skulle vara trevligt att träffa er andra som inte kunde komma.....
Jag hoppas att vi blir fler tills nästa träff! Jag tycker också att vi borde ses tidigare så att man hinner umgås ett tag innan det är dags att bege sig hem. Ska vi säga runt 12 snåret nästa fredag?
men kan man inte ta vid 4 då då alla har hämtat barnen på dagis och dom också skulle kunna vara med.....
eller det kanske blir lite jobbigt.... sen kan ni ju också ni som har barn på dagis ta med er de barnet också och inte behöva gå till dagis då dom ändå är så pass små
mig funkar det när som bara det är på fredag
eftersom att alla inte kan samma tid några innan några efter kan jag vara där 11 och dom som kan kommer tills då och de andra som vill komma senare kan ju komma senare då jag kommer vara där hela tiden för hela min fredag är ledig... hoppas det låter som en bra idee
okej vi säger kl 13 så kan de andra komma senare så kan man ialla fall ses en stund.... hoppas det går bra för alla...
juhana ja jag förstår dig hoppas killen kan hämta så du också kan vara med =)
mallefnatt du missar inte så mycket hoppas det är lungt för dig att komma lite senare
olivermamma ... vet ej vad som är bäst för dig hur du vill göra=)
hej tjejer måste tyvär säga att jag ej kan komma på fredag..... min man tog ledig för att gå på mässan:( han kunde inte på lördag eller söndag....