• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Joohanna88 skrev 2010-10-21 14:27:16 följande:
    Jag tycker det låter som en utmärkt idé! Jag är på! Det gäller att passa på så lägne solen fortfarande skiner...

:)

vad roligt hihih men jag har faktist ingen aning om vart man kan göra det hahahhahah..... men jag tycker sånt är jätte roligt

• kcs

okej ja vi boölar mer med dom som ska med på tisdag till öppna förskolan=)

• kcs
    Bebisfixerad skrev 2010-10-21 23:20:34 följande:
    men blää =(
    varör måste de alltid bli en tisdag onsdag eller torsdag? då kommer ja ju aldrig kunna följa me =( 
    vilka dagar kan du? du kan juh hänga på tjejerna som vägrar åka långt... dom som bor åt ditt håll=)

kan ju prata med tejerna på tisdag och kolla vi kanske kan ta en måndag för fredag kunde ingen som jag vet.... ialla fall inte jag då min man slutar tidigt=(
    carroimsdal skrev 2010-10-21 23:14:35 följande:
    ute låter kalas mysigt, hehe blir nog lite tajt för mig beroende på NÄR  well well=)
    Kanske när jag kommer tillbaks eller om jag kommer hem tidigare och allt inte gått vägen.=)

Hittade min sophie giraff btw:D Leo vart helt galen i den.. rekomenderar den starkt!
    ja vissa har ju det bra och åker iväg hahahhahhah

va söt lille älsklingen va=) så fin tröjan var på han..... jag och cattis måste fan åka till dig
    Josenoah skrev 2010-10-22 07:15:48 följande:
    Okej, det vet jag faktiskt inte. Det ligger på andra sidan stora vägen mittemot Nacka forum. Har inte bott iSthlm så jätte länge så hittar lite dåligt ;)
    Joohanna88 skrev 2010-10-22 00:49:03 följande:
    Åh, 4H gård, det låter ju jätte trevligt! För min del kan jag åka nästan vart som helst, även fast det är en liten bit.. Kul med ett litet äventyr! Gärna inte en torsdag bara:)
    Kul!! Kan du någon speciell dag? :)
    ja jag kan åckså åka en bit mig spelar det ingen roll=)

mallefanatt jag sa till manen min att jag ville åka... han tyckte det låter som en bra ide=) men att jag skulle försöka att vi åker i slutet på januari då vi hade lite mer pengar så att jag inte åker med lite pengar då han vet att jag älskar att shoppa hahhaha
  • kcs
    Mallefnatt skrev 2010-10-25 11:55:56 följande:
    Hittar alla till öppna förskolan imorn???
    nej inte jag
  • kcs
    carroimsdal skrev 2010-10-26 14:57:20 följande:
    ja det hoppas jag med, lite nervöst hur han är på flyget hehe.

Neeej absolut inte! kommer lägga in nån bild då och då flr att visa vad jag sysslar med:D
    Så får ni sukta lite  så ni kommer!!:
    vi lovar att vi kommer ellerhur cattis
  • kcs

vällingby jaaaaaaaaaaaaaaaa eller kista

• kcs

Gud vad roligt att det kommit in nya:) jag kommer hem under helgen så jag e på nästa vecka om det blir nåt hihi

• kcs

Bra cattis du har fått den att funka:) välkommen till alla nya:)

• kcs

Någon som vill ut nästa helg. Äta god middag och dricka lite vin. Man måste ju ha lite egen tid med:) någon?

• kcs

Inte vi häller går igenom en svår period i mitt liv.

• kcs

Har förslag att alla mammor går ut och unnar sig en dag med bubbel och go mat så man kan lära känna varandra bra:)

• kcs

Menade mer att vi skulle på spa och äta god mat sen under morgonen/dagen då jag förstår dom som oftas inte kan på kvällar

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor