• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • kcs

japp fredag nästa vecka=) kl 14 kulturhuset=) syns däre då tjejer

• Mallefnatt
    kcs skrev 2010-09-22 14:15:53 följande:
    japp fredag nästa vecka=) kl 14 kulturhuset=) syns däre då tjejer
    lite mer spcefikt.. vart möts vi?
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • Biianca

Åh, en sån här tråd har jag letat efter. Får jag också vara med?
    Är 25 år och har en liten Isak på snart 2 månader. Bor i Sollentuna sen i somras.

• Linaa87
    Mallefnatt skrev 2010-09-22 15:37:10 följande:
    lite mer spcefikt.. vart möts vi?
    Ska vi säga utanför kulturhuset? Eller finns det någon bättre plats så att man inte blandar ihop sig med fel mammor så att säga?? :D
    Biianca skrev 2010-09-22 16:30:01 följande:

Åh, en sån här tråd har jag letat efter. Får jag också vara med?
    Är 25 år och har en liten Isak på snart 2 månader. Bor i Sollentuna sen i somras.

Ja, kom med du också! Kan du på fredag nästa vecka kl 14?? Möts vid kulturhuset.
  • kcs

nedre ingången som är stängd som ligger i plattan ?

• carroimsdal

blir jätte bra det här juh=)

• NovasM

Hej!

Jag bor i Sthlm och har en dotter på 10 månader, jag skulle jättegärna vara med på en träff:) Jag heter Sandra och bor (snart) i Högdalen, min dotter heter Nova:) 

• NovasM

Jag vet att min dotter är lite äldre, men jag kommer att vara mamma ledig ett bra tag till framöver, och det vore kul att träffa fler mammor att umgås med:) Jag har precis flyttat till Sthlm från Tyskland, och innan det Karlstad, så jag var aldrig med i någon mammagrupp under graviditeten och känner därför inte så många andra mammor här i Sthlm..

• Juhanna

Fredag passar mig också, tror jag. Ska höra med gubben om han kan hämta stora tjejen på dagis bara.

NovasM skrev 2010-09-23 09:57:52 följande:
    Jag vet att min dotter är lite äldre, men jag kommer att vara mamma ledig ett bra tag till framöver, och det vore kul att träffa fler mammor att umgås med:) Jag har precis flyttat till Sthlm från Tyskland, och innan det Karlstad, så jag var aldrig med i någon mammagrupp under graviditeten och känner därför inte så många andra mammor här i Sthlm..
    MIn dotter är också äldre
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • NovasM

Är det imorgon ni ska ses? Får man följa med? :)

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor