• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • Juhanna
    AnnaT skrev 2010-10-09 01:55:26 följande:
    synd att ni valde just onsdagar eftersom att det bara är då ÖF för unga har öppet i farsta och på söder.
    men kan försöka komma p åonsdag :)
    Söder har öppet varannan måndag och på torsdagar också
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • NovasM

Hej,

jag dyker gärna upp på onsdag också så håll utkik efter mig för jag har ju inte träffat någon av er tidigare:) 

• Fiaw89
    NovasM skrev 2010-10-10 09:21:35 följande:
    Hej,

jag dyker gärna upp på onsdag också så håll utkik efter mig för jag har ju inte träffat någon av er tidigare:) 
    Va roligt :) 
    Jag har en djuplila emmaljunga vagn. Inte många som har de, så då känner du igen mig :)
    Inboxa ditt nummer om du vill, så kan vi höras och kanske mötas redan vid tunnelbanan eller så.

Har förresten haft en uuunderbar natt. Utvilad till tusen. Liam sov från 21 - 07.30 sen åt han och lekte liiten stund och sen somnade han om till 10.00. hihi.. lyxbebis =D
  • lillzandra

tack alla för i fredags.. :)
    va jättetrevligt..
    ja ska försöka komma iväg på onsdag ja me.. :)

**Älskar alla mina barn oändligt mycket**
  • Mallefnatt
    NovasM skrev 2010-10-10 09:21:35 följande:
    Hej,

Hej hej!

Kul att du vill komma med.. Jag har en babytravel grön syskonvagn.. =)
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • NovasM

Ibland är det som menat att allt ska gå åt skogen. Jag såg nu att jag har en läkartid för Nova på BVC vid halv tre så då hinner jag inte till träffen på onsdag.. Ibland..*Morr* Jag hade verkligen sett fram emot att träffa er alla. Och det är sån otur för det är enda dagen jag är upptagen den här veckan. 

Så, om det är någon som vill ses något mer i veckan så kan ni väl säga till!!!!

Kram på er 

• NovasM

Typ idag, för jag tänkte ta mig in till stan idag:)

• Fiaw89
    NovasM skrev 2010-10-11 08:00:07 följande:
    Typ idag, för jag tänkte ta mig in till stan idag:)
    hade bvc tid idag.. och lillen är smågnällig nu efter sprutan. han blir ju hela 5 månder idag, väger 8530g och är 66cm lång =D vart tog min lilla bebis på 3kg vägen?

Annars är jag upptagen i veckan (förutom onsdag) eftersom att moster och mormor är på besök för att mysa med Liam..  Men nästa vecka har jag absolut ingenting planerat och träffas jättegärna. :)

Vilka är de annars som kommer på onsdag?
    startar en lista, så har man lite mera koll på läget!

Fiaw89
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor