• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • kcs
    carroimsdal skrev 2010-10-18 15:19:13 följande:
    haha jaa, så går man runt där och provkör lite och den andra är bättre än den ena..
    typ hahahhahahah
  • Mallefnatt

Haha... Under mina 2,5 år som mamma har jag hunnit avverka 10 vagnar.. haha!! Det är ju så kul att byta vagn..

Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • kcs

hade jag gjort så så hadde min man fått fnatt på mig=)

• Mallefnatt
    kcs skrev 2010-10-18 17:24:14 följande:
    hade jag gjort så så hadde min man fått fnatt på mig=)
    Det har min fått några gånger.. =)
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • Fiaw89

åååh, va roligt för er att ni verkar bli så många denna gång! :)
    ingen som svarade på mitt förslag.. men ni bestämmer nog något annars när ni ses.

carroimsdal skrev 2010-10-18 14:23:14 följande:
    vilken tid ska vi ses i slussen?

Idag har Knådden (Leo) fått sin andra omgång av vaccinations sprutor hoppas inte att han får feber eller något , fick inte det förra gången. Imorgon har vi TBC spruta också OM han håller sig fri från feber.
    Så om jag inte skulle komma på onsdag vet ni varför. Men det ska nog gå vägen

Annars skickar jag ett sms=)

Gick omrking på babyland och babyproffsen här om dagen.. helt galet. man vill juh ha nya vagnar hela tiden Tungan ute
    Liam mådde som vanligt efter första och hade jätteont i benen och förhöjd kroppstemp. när han tog andra sprutan. Men det är så olika..  Va redo me alvedon bara :)
  • oväntatväntatgravid

Hej! Jag kommer också på onsdag, har inte träffat er förr och är ganska ny här på sidan. =)
    Jag har fått sms iaf.

Hur gamla är era barn? Min son är 4 mån. Jag är 21, snart 22.
    Vad är ett lekland :P?? Förlåt, har inte så stor koll på det..

• carroimsdal
    Fiaw89 skrev 2010-10-18 21:17:53 följande:
    åååh, va roligt för er att ni verkar bli så många denna gång! :)
    ingen som svarade på mitt förslag.. men ni bestämmer nog något annars när ni ses.Liam mådde som vanligt efter första och hade jätteont i benen och förhöjd kroppstemp. när han tog andra sprutan. Men det är så olika..  Va redo me alvedon bara :)
    Ja precis första hade han bara ont i benen, verkar vara så nu också.. han har mått jätte bra under dagen men sen alltid mot kvällen kommer smärtan i benen.. men han verkar må bra nu sover han=)
    Mallefnatt skrev 2010-10-18 17:00:43 följande:
    Haha... Under mina 2,5 år som mamma har jag hunnit avverka 10 vagnar.. haha!! Det är ju så kul att byta vagn..
    Haha jävlars! men vart förvarar du alla vagnar!?=) kanske säljer dem?
    Hur länge har bebisar liggvagn btw?
    oväntatväntatgravid skrev 2010-10-18 21:20:48 följande:
    Hej! Jag kommer också på onsdag, har inte träffat er förr och är ganska ny här på sidan. =)
    Jag har fått sms iaf.

Hur gamla är era barn? Min son är 4 mån. Jag är 21, snart 22.
    Vad är ett lekland :P?? Förlåt, har inte så stor koll på det..
    Min lilla knådd är 5 månader=)
    Lekland.. tja.. ett ställe där barn kan springa runt och leka hehe=) kanske ingen hit för små bebisar som knappt kan sitta men det är mysigt när man är fler mammor med små bebisar kan man ha dom i ring som vi hade förra gången så får dom ligga där och mysa lite..och lära sig att vara lite sociala=P
  • Juhanna

Fiaw89: Är det stadsmissionens öppna förskola du menar? Vi åker gärna dit nästa vecka. Vi brukade vara där ganska ofta förut men nu har jag inte vart där på ett tag.

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • kcs
    oväntatväntatgravid skrev 2010-10-18 21:21:23 följande:
    Eller jag kanske var Ida, som var inskriven på listan?? Heter nämligen så!
    hahah ja jag viste inte vad du hette på fl så jag skrev dig som ditt namn hahah har så många nummer vissa har jag som namnet på fl andra som ens riktiga namn..... men du är inskriven på listan ialla fall
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor