Inlägg från: greeneyes |Visa alla inlägg
  • greeneyes

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Igår påbörjade vi utredningen. Lämnade blodprover och gjorde Vul - som väckte lite oro. Höger äggstock ok men vänster kunde hon inte ens hitta. Så hon misstänker att äggreserven är förbrukad och att den börjat förtvina. Känns jobbigt, jag är ju bara 30!
    Ska göra spolning om 2 v, får se vad den visar.

• greeneyes

Igår påbörjade vi utredningen. Lämnade blodprover och gjorde Vul - som väckte lite oro. Höger äggstock ok men vänster kunde hon inte ens hitta. Så hon misstänker att äggreserven är förbrukad och att den börjat förtvina. Känns jobbigt, jag är ju bara 30!
    Ska göra spolning om 2 v, får se vad den visar.

• greeneyes

Min kurva är typ alltid trifasisk, jättesurt.

Men denna månad är allt upp i ner efter mf, jag är på äl+8 och min kurva är i princip helt plan. Känner inga symptom alls, så det är nog kört denna månaden. Hade sååå hoppats att bli gravid direkt efter mf men så tur hade vi tydligen inte.

• greeneyes

Capiche, kexet och kanske 4:a - härligt med äl!!

Telgebo: kan du klistra in länk så kan jag kika- ser inte länktråden från mobilen.

Capiche: mys dan innan äl räcker absolut

• greeneyes

telgebo: Håller med, det ser onekligen lovande ut! Du sov inte dåligt natten innan dippen eller så? om allt var som det skulle ser det ju toppen ut! Spännande att se om tempen imorgon är lika hög.

• greeneyes
    telgebo skrev 2012-11-10 11:11:54 följande:
    Jag sov minst 3 Tim som man ska den natten då jag fick min dipp på dpo 10.
    Idag är tempen på 37.0 precis som igår. Men det känns som att mensen ska komma har som mens värk då och då och alla andra typiska tecken som jag brukar ha före mens.

Tack för välkomnadet.
    Åh men det låter ju jättelovande ju! Håller tummarna! När ska du testa?
  • greeneyes

Här har inbillningssjukan slagit till. Äl+11 och brösten börjar ömma lite. Tempen är väldigt hög, men det har den ju varit ända sedan mf.
    Jag två frågor; kan ägget fästa olika länge efter äl hos samma person och betyder det att symptomen kan komma senare? Griper efter halmstrån här

• greeneyes

Telgebo: åh nej vad trist

Idag sjönk tempen rejält på äl+12 så då är det nog kört denna månad tyvärr. Hoppas att mensen kommer snart så att jag är blödningsfri till spolningen tis nästa vecka.

• greeneyes

Grattis Kexet och humlan! Och grattis till jobbet Capiche!

Åh vad härligt att se hjärtat Saga!

Älva: välkommen hit också

Vad många glada nyheter idag, härligt!!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*