Inlägg från: greeneyes |Visa alla inlägg
  • greeneyes

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Alltså billiga testers grav-stickor är verkligen sämst. Hade massa gravtester hemma och tog dem i morse bara för att dubbelkolla. Resultat:
    Äl-test jättepositivt
    CB-test: mitt streck starkare än kontrollstrecket.
    Billiga tester: tog flera minuter, sen syntes kanske en svaaag rosa skugga.
    Stört va?!!

• greeneyes

Pillan: ge inte upp, det kan absolut funka! Vet flera som blivit gravida strax efter mensen.

• greeneyes

Min kropp spökar efter mitt mf... Trodde att äl kanske var för en vecka sen, men nu idag har jag massor av vattniga flytningar. Äl-testerna har ju gett utslag (tokplus) fram tills för några dagar sen men tror att det kan ha varit gravidhormoner kvar också, även om gravtest visar neg.
    Kanske en livslektion i att släppa kontrollen haha...

• greeneyes

Pillan: jag fick misstänkt utomkveds som blödde ut spontant i V5+4 (snart 3v sen) efter massa vändor på akuten.

Vattniga flytn men alldeles blankt äl-test nästan. Och tappen är stängd. Har rejäl molvärk, trodde att äl var för en vecka sen. Skumt. Får väl vänta några dagar och se.

Välkommen ljung! Har tyvärr inte nåt svar.

• greeneyes

Jippie, det är äl på g! Tok ett äl-test nu och mitt streck var jättemycket starkare än kontrollstrecket

• greeneyes

Finns det nån snäll själ som kan kika på min kurva?
    Det är ju första äl direkt efter missfallet, så mensen är ju min mf-blödning. Tror att äl var i mitten av förra veckan, men tempkurvab är lite skum. Min temp före äl var mkt högre än vanligt (normalt är 36,4 innan äl och minst 36,64 efter äl). Vad tror ni, när hade jag äl?

• greeneyes

Nej, jag är inte gravid, väntar ju på äl efter missfall.. Däremot har min temp varit förhöjd sedan missfallet, hoppas att det är lite extra gynnsamt...

Imorgon påbörjar vi vår utredning, ska bli skönt.

• greeneyes

Ja jag har testat. Inte gravid.

Jag vill mest höra om ni tror att jag fick äl runt 1 nov som jag hoppas. Känns svårt att avgöra pga att mitt mf verkar ha strulat till kroppen lite.

Capiche: tack!

• greeneyes

Ja de var mkt starkare än kontrollstreck, de kan dock ha varit positiva pga gravidhormoner som låg kvar.
    Men jag har pco och oregelbunden äl, så jag får ofta pos äl-test i flera omgångar innan ägget släpper.

• greeneyes

Anceka: jag vet tyvärr inte. Jag brukar ha creamy en vecka innan äl ungefär, har typ inga alls efter äl.

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*