Försöker skrev 2013-02-04 15:30:23 följande:
Nä, jag har ju inte det. Varken för begynnande mens eller ev grav. Det är det som är så skumt. Har haft lite sporadiska vita (inte alls genomskinliga) flytningar, ofta i samband med toabesök. Och humöret brukar va extremt illa innan mens men senaste dagarna har jag varit på topp.
Det enda jag egentligen känt (minns inte om jag skrev det i nåt tidigare inlägg) var härom natten då jag vaknade gång på gång av ett skarpt molande i livmodertrakten och en känsla av att va kissnödig fast jag inte var det. Det var så pass att jag gick upp gång på gång. Men det var inte som mensvärk som sitter lägre. Nån dag fick jag mer som mensvärk, lågt molande som vanligt och trodde det var kört. Men det försvann och nu har jag inte känt mer än lite molhugg då och då.
Kanske testar imorg med morgonurin. Om jag törs... Ska isf tempa först och om tempen håller sig uppe imorg med, då testar jag nog. Kanske...
Är så feeeg! Men tänk om man, som du, plussar på första försöket!
Det finns de som inte har gravsymptom och är gravida (bla en nära vän, så det är så hon vet när hon är gravid - om hon inte har skensymptom). Så oroa dig inte för det. Åh, spännande, nu håller jag tummarna att du vågar testa imorgon och att du får ett fett plus