Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Yellow, jag hade vip, betalade med visa (har ett enbart för nätshopping) tycker det var smidigt att betala

• Du och Jag ver2

Men GRATTIS fia0!!! Härligt härligt! Ang din oro -  om jag går enligt min egna statistik så men tester som är sådär starka så tidigt så går det vägen, hoppas det är lika för dig

Skickar en stor kram till alla som behöver och håller tummar för de som behöver det med! Håller koll på er fastän jag inte skriver så mkt, är dötrött numera.

• Du och Jag ver2
    Cinderella87 skrev 2011-12-02 20:21:39 följande:
    Nu fick jag till det tro jag... Kolla i BIM tråden där ligger min kurva.

Vad betyder DPO? 
    DPO = day past ovulation, så enligt FF är du på dag 6 efter ÄL idag!
    Många vita ploppar dock - har du tempat olika tider?
  • Du och Jag ver2
    Cinderella87 skrev 2011-12-02 20:30:36 följande:
    Ja hade jag äl för knappt en vecka sedan så har vi inte prickat in det. Har inte sexat nu på 1,5v.
    ah, men innan äl tempade du samma tid? Enligt FF så så hade du är den 25e, testade du med tester med? Annars så tror jag att FF kan ha rätt... Jag fick tempdipp innan min ÄL dipp.
  • Du och Jag ver2

Jadu, om jag hade några enkla svar Men jo, tempade samma tid, även på helgerna... Blev det inte så så bkev det en vit plopp, å så brukade jag räkna bort den. Såklart händer det ju oftast vid "viktiga" tempar, iaf för mig!! Mina cykler hoppade i längd, från att "alltid" varit lika långa, nog mycket för att man tänker så på det tror jag, även fast jag själv inte tyckte jag gjorde det... Varför ff ändrar din äl är för att den går efter tempen - sätter ut krysset när man har haft tre tempar över det man brukar ha.

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*