*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Yellow, jag hade vip, betalade med visa (har ett enbart för nätshopping) tycker det var smidigt att betala
Yellow, jag hade vip, betalade med visa (har ett enbart för nätshopping) tycker det var smidigt att betala
Men GRATTIS fia0!!! Härligt härligt! Ang din oro - om jag går enligt min egna statistik så men tester som är sådär starka så tidigt så går det vägen, hoppas det är lika för dig
Skickar en stor kram till alla som behöver och håller tummar för de som behöver det med! Håller koll på er fastän jag inte skriver så mkt, är dötrött numera.
Åh, men GRATTIS! In the making!!! Härligt, å vilket plus sen då
Åh, håller tummarna här med Bengalen!!
För mig skiljde det 0,2-0,3 ibland om jag tex tempade 8 istf 6!
Jadu, om jag hade några enkla svar Men jo, tempade samma tid, även på helgerna... Blev det inte så så bkev det en vit plopp, å så brukade jag räkna bort den. Såklart händer det ju oftast vid "viktiga" tempar, iaf för mig!! Mina cykler hoppade i längd, från att "alltid" varit lika långa, nog mycket för att man tänker så på det tror jag, även fast jag själv inte tyckte jag gjorde det... Varför ff ändrar din äl är för att den går efter tempen - sätter ut krysset när man har haft tre tempar över det man brukar ha.
Kramlo - inge spottings idag ser jag, isf kan det vara en himla fin impdipp! Å nidblödning igår! Håller tummarna stenhårt!!