Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Bjornis & Trinket - denna omgången med tempning (efter andra barnet) så har min medeltemperatur också sjunkit. Så det är väl nå som händer!

• Du och Jag ver2

Grattis havsklippan!! Håller tummarna för att det går vägen nu!

Å grattis Meria, hoppas såklart det går vägen för dig med!!

Bjornis - håller tummen för dig med, hur såg det ut idag?

• Du och Jag ver2

Men vad härligt Vi 4!! Vilken kämpe du verkar ha i magen!! Stor Grattis!!

Bjornis - ja, jag skulle faktiskt tro på ÄL för dig nu - för din kurva nu är mycket lägre efter ÄL än vad du haft tidigare. Kör på nu istället

• Du och Jag ver2
    Bjornis skrev 2011-12-28 14:27:34 följande:
    Ja, jag med. Men det är så underligt att tempen började hoppa omkring där vid cd 18-19... Kanske försökte kroppen ägglossa men lyckades inte. 
    Hoppas tempen går upp imorn. Vill ju inte ha en megalång cykel nu utan äl, sånt har vi inte tid med. Antingen får mensen komma eller så får det vara äl nu så vi kan hoppas på plus. Haha.
    .
    Jag fick så med nu innan - tom stegring å så gott som fullt utslag på ÄL test. Men, så kom ÄL drygt veckan efter!
    Bjornis skrev 2011-12-29 08:29:25 följande:
    Så idag steg tempen igen får se vad som händer inom de närmsta dagarna. Jag tror att det var äl igår så hoppas på det!
    låter bra det!!!
  • Du och Jag ver2
    Bjornis skrev 2011-12-29 13:30:51 följande:
    Jag har vip nu men hade inte haft det på ett år nu men allt finns kvar från förr! Jag vet inte om det försvinner om man inte loggar inte på JÄTTELÄNGE (för mig har det kansek gått som längst 5-6 månader).
    jag har varit borta från FF 1½ år i stöten å allt finns kvar!
  • Du och Jag ver2
    Kinderägg skrev 2011-12-29 21:09:02 följande:

Kikar in en liten snabbis. Jag följer er på lite avstånd just nu då jag är inne i en ganska jobbig period, vi har på allvar börjat fundera på om vi ska lägga ner bebisverkstan nämligen. Ska bestämma oss inom en vecka, antingen lägger vi ner helt eller så går vi vidare med sprutor, vet dock inte om jag orkar med det. Vi vill verkligen ha ett till barn men någon gång måste vi ju inse att det kanske inte var meningen att vi skulle få fler barn. *velar och velar och velar*

Jätteskoj att se nya "ansikten" i tråden och äntligen en massa plus. Välkomna alla nya och GRATTIS till er som plussat !! 

Hm, jobbigt Men måste ni bestämma er definitivt nu? Strunta i sprutor nu för ett tag och bara var. Eller är det försent att göra det senare?
  • Du och Jag ver2

Men lillaM!!! Testa NU!!! Haha, testgalning som msn är skulle jag aldrig kunna hålla mig så länge!! Förbaskat fin kurva! Å molar är det ju bra att det gör, tror dock inte att det är nån mens som kommer för dig!!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*