*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Bjornis & Trinket - denna omgången med tempning (efter andra barnet) så har min medeltemperatur också sjunkit. Så det är väl nå som händer!
Bjornis & Trinket - denna omgången med tempning (efter andra barnet) så har min medeltemperatur också sjunkit. Så det är väl nå som händer!
Grattis havsklippan!! Håller tummarna för att det går vägen nu!
Å grattis Meria, hoppas såklart det går vägen för dig med!!
Bjornis - håller tummen för dig med, hur såg det ut idag?
Men vad härligt Vi 4!! Vilken kämpe du verkar ha i magen!! Stor Grattis!!
Bjornis - ja, jag skulle faktiskt tro på ÄL för dig nu - för din kurva nu är mycket lägre efter ÄL än vad du haft tidigare. Kör på nu istället
Kikar in en liten snabbis. Jag följer er på lite avstånd just nu då jag är inne i en ganska jobbig period, vi har på allvar börjat fundera på om vi ska lägga ner bebisverkstan nämligen. Ska bestämma oss inom en vecka, antingen lägger vi ner helt eller så går vi vidare med sprutor, vet dock inte om jag orkar med det. Vi vill verkligen ha ett till barn men någon gång måste vi ju inse att det kanske inte var meningen att vi skulle få fler barn. *velar och velar och velar*
Jätteskoj att se nya "ansikten" i tråden och äntligen en massa plus. Välkomna alla nya och GRATTIS till er som plussat !!
GOTT NYTT ÅR allihopa! Ja, nu ska det hagla plus å bebisar 2012!!
Hm, men, Kiyona har väl bara haft ökning i två dagar?? Är ju på dag 17 i cykeln, vad fick ni 18 dagar förhöjning av? *förvirrad*
Men lillaM!!! Testa NU!!! Haha, testgalning som msn är skulle jag aldrig kunna hålla mig så länge!! Förbaskat fin kurva! Å molar är det ju bra att det gör, tror dock inte att det är nån mens som kommer för dig!!
Jasså, haha, ja, då är jsg med något trött ja