Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Irika, nej, det är inte kört! Nog väldigt, väldigt få som plussar så tidigt!! Jag plussade tidigt (ja, med barnen inna på dag 10, men det är också tidigt. Så håll ut! =)

• Du och Jag ver2

Hoppet som jag hade tidigare i veckan är som bortblåst nu, kurvan går redan nedåt =/ på dag 6 å känns för seg nedgång för atr vara impdip den brukar väl vara mer markant... Så börjar jag ju undra igen om jag inte haft äl ändå Men hade ju grym äl värk, fullt utslag å så lite mol efteråt som jag brukar ha...

• Du och Jag ver2
    Havsklippan - stor kram, ja livet är bra orättvist ibland

Decembra - jobbigt Men vid utomkveds så får man väl svaga plus iaf va? Var in och skulle spana på din kurva - men fanns bara början på juli inlagt!
  • Du och Jag ver2
    Decembra skrev 2011-10-09 22:12:00 följande:
    Kram till Havsklippan...

Du och Jag: jag har inte tempat sen juli, så det är därför. Men när jag gjorde det så låg kurvan runt 36.6 och lägre när mensen var på intågande. Nu var den 37.0 imorse.  Jag får lov att vänta några dagar till för att se.
    Aha, då är jag med. Hoppas du får nått besked iaf snart - drygt att vara sådär mittemellan.
  • Du och Jag ver2

kramlo - mhm, känner igen det där med kontrollbehov... Tror dock att du kommer få göra vul imorn .- ser ingen anledning till varför de inte skulle göra det om du frågar (om de inte redan säger det) Alla jag varit kontakt med på kvinnokliniken har varit så snälla! (förutom k-rringen som tog mina staples första gången - hon var såååå nära att få en käftsmäll)

Här mår jag pyttelite illa, har mol som sjutton i nedre magen (?) å inbillar mig att brösten både ömmar å är större. Suck, jag som inte ska känna efter har jag bestämt - men det är liksom bara där. Men, tempen ser ju inte så väldans lysande ut precis om man säger så - så får lita på den - för den brukar trots allt stämma!

• Du och Jag ver2
    0fia skrev 2011-10-10 22:13:31 följande:
    Du och jag - och vad är det som säger att den där kurvan inte är något att ha?!
    nja, haha - har SJÄLVKLART analyserat sönder den! Tempen ligger under mina tidigare två grav kurvor, samt under de övriga jag haft denna gången... Men ändå så påminner de faktiskt mer om grav kurvorna än de andra - men vet inte om det är önsketänkande som gör det! Får väl se vad som händer imorn...

Har iaf haft lite illamående hela kvällen (å med tjejerna mådde jag illa hela dagarna - inte bara på dagarna - var värst på em dagarna - så det stämmer), å mol låååångt ner å ut mot ryggen.

Men, tror det är inbillning...
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*