*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Irika, nej, det är inte kört! Nog väldigt, väldigt få som plussar så tidigt!! Jag plussade tidigt (ja, med barnen inna på dag 10, men det är också tidigt. Så håll ut! =)
Irika, nej, det är inte kört! Nog väldigt, väldigt få som plussar så tidigt!! Jag plussade tidigt (ja, med barnen inna på dag 10, men det är också tidigt. Så håll ut! =)
Kramlo - mysigt att gosa med bebis!! Men förstår det känns konstigt. Men snart har du också en på jäsning! Bra du hade tiden kvar!
Hoppet som jag hade tidigare i veckan är som bortblåst nu, kurvan går redan nedåt =/ på dag 6 å känns för seg nedgång för atr vara impdip den brukar väl vara mer markant... Så börjar jag ju undra igen om jag inte haft äl ändå Men hade ju grym äl värk, fullt utslag å så lite mol efteråt som jag brukar ha...
Fia, fixar det ikväll när jag hamnar vid datorn! Men jag skriver den 22/10 ist
kramlo - mhm, känner igen det där med kontrollbehov... Tror dock att du kommer få göra vul imorn .- ser ingen anledning till varför de inte skulle göra det om du frågar (om de inte redan säger det) Alla jag varit kontakt med på kvinnokliniken har varit så snälla! (förutom k-rringen som tog mina staples första gången - hon var såååå nära att få en käftsmäll)
Här mår jag pyttelite illa, har mol som sjutton i nedre magen (?) å inbillar mig att brösten både ömmar å är större. Suck, jag som inte ska känna efter har jag bestämt - men det är liksom bara där. Men, tempen ser ju inte så väldans lysande ut precis om man säger så - så får lita på den - för den brukar trots allt stämma!
Å just - en sak till som talar emot det - absolut inge creamy Blev SKITGLAD häromdagen då det var lite - men sen, nada
perlbal.hi-pi.com/blog-images/806114/gd/1318316609/Ar-det.jpg hm, vet inte om detta funkar??