Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

Tack tack Tyvärr ingen tårta för mig då, kan fortfarande bara öppna munnen en cm... Testade såklart, helt blankt. Inte heller ökade tempen idag som den "borde" om jag kollar på döttrarnas kurvor. Det lilla hoppet som finns är att tempen höjs imorn (att äl var dagen efter fullt utslag, kanske mer troligt egentligen??) Även fast vi varit inställda på att det inte skulle bli något denna gången, så har man ju såklart hoppats en massa ändå...vi har ju iaf tajmat in det bra... Men kroppen har nog inte haft orken, å tabletterna har ju inte hjälpt till precis, lär fortfarande ta ibumentin, försökte sova på bara alvedon, men vaknade utav sån värk efter ett par timmar, det funkar inte utan

• Du och Jag ver2

SandraMaria - kurvan ser onekligen bra ut! Å symptomerna med! Dock så tror jag ägget fastna dag 6 då du hade tempdipp! Ff sätter ut testdag efter man brukar få mens, för att man inte ska testa innan å bli besviken/att det är stressande att testa tidigare. Äuhm, har jag aldrig märkt....

• Du och Jag ver2

Bobofina, vi verkar vara några stycken som fått senare äl denna månaden, så din kommer nog ska du se Här är det deppigt, bara å inse att det inte blev nå denna gången. Kanske lika bra det då jag är uppe i 20 ibumetin tabletter nu Vet inte om jag ska våga använda bidrottninggelé, så det inte ställer till mer än det hjälper. Eller testa progresteron salvan, den kunde ju också påskynda äl. Eller så struntar jag/vi bara i allt...

• Du och Jag ver2

Ett helt blankt gravtest å ett äl test som var så gott som blankt på dag 9 med senaste så hade jag iaf halft utslag på älstickan. Nu ska det inte slösas nå mer test denna gången! (men två äl å två grav test är väl ganska bra tycker jag, för att vara jag iaf Kommer nog att vara lite mindre aktiv härinne ett tag igen, men kollar ju in lite då å då, lär ju se hur det går för er andra!!

• Du och Jag ver2
    0fia skrev 2011-09-12 08:36:35 följande:
    SandraMaria - GRATTISSSSSs!!!!

Du och jag - va, två av varje, det är ju ingentinga
    Nä, jag vet - brukar ju slösa hur många som helst! Så tycker ja är duktig som inte ska slösa mer! (om inte tempen stiger imorn då... )

Men åhhhh, såg nu! Spännande!!!!! *håller dem stenhårt*
    Lövet22 skrev 2011-09-12 09:07:11 följande:
    Min kurva blir bara konstigare o konstigare Tyst Tänkte först att jag hade äl för några dagar sen men så skönk tempen igen
    Nej va trist Hoppas den stiger imorn igen!

Välkommen Lövfallet!
  • Du och Jag ver2
    SaraK83 skrev 2011-09-12 22:33:36 följande:
    Fia0: åhh vad spännande, håller tummarna .

Själv har jag varit på vul idag för att kolla äggblåsor.. Och jodå, 1 stor blåsa på 14mm . läkaren trodde ÄL om 4-5 dagar.. Var så nervös innan, trodde inte det skulle blivit något. Nu är det bara att hoppas att ägget släpper.

Välkommen lövfallet! .
    Å men härligt!!!
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*