Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

bobofina - det är den 6:e, så näst, nästa! Hu, börjar bli lite nervig :-/ först å främst så ska jag ju se till att hålla mig frisk... Började ju bra - efter en veckas inskolning på dagis så blir hon sjuk, nu då även maken... Så ja... Börjar jobba nästa vecka med!
    Så vette sjutton om det kommer bli nå nu - dels lite halvtaskigt läge nu. Å sen så kommer jag få en milt sagt stressig start på jobbet - revision där tre v efter jag börjat...å då sjukskriven i en vecka på det. Å det är jag som ska hålla i den å se till att allt är klart =/ Kommer ju stressa sönder ett ev embryo... Nä, ska försöka ta det lugnt!

Havsklippan - fullt förståligt! Kan vara skönt med en paus, äuhm, man blir ju lite lätt manisk när man hänger här!
  • Du och Jag ver2
    SaraK83 skrev 2011-08-25 18:50:54 följande:
    Grattis Fru Höst!!!! Blir ju fort starkare också Ser riktigt bra ut!!

In the making: Tack för peppningen, men det har kommit lite mer blod nu också så är säker på att det inte gick vägen , men det är ingen fara. Jag var ju beredd på detta från början. Bara att ta nya tag .
    Nej vad trist Men ja, du sa ju det från början - då är man ju lite förberedd på det ändå - även fast det är supertrist.

Tror inte kroppen kommer vilja bli gravid denna gång pga op. + antagligen rätt stressig start på jobbet, så jag håller dig nog sällskap!!

Fru höst - men härligt!!!! Grattis!!
  • Du och Jag ver2
    Dag och natt skrev 2011-08-25 19:03:53 följande:
    Grattis Fru Höst! Det blir ju en riktigt fin höst för dig nu.

Tack Sara, ja fy vad tråkigt att hon dök upp för mig imorse. Hoppades verkligen att mina symtom var graviditetssymtom och inte menssymtom!! MORR!! Hoppas att det inte är tantalura som är på väg till dig, det kan ju kanske fortfarande gå vägen för dig.

Vi 4: Jag har ganska kort lutealfas nuförtiden, senaste tre månaderna har den varit 10 och 11 dagar, så jag hoppas ju på lite tidigare plus också... Hur långa lutealfaser har ni andra? Jag kanske borde göra något åt det, om det går, så att jag kan få upp det till 14. Nu är menscykeln ganska stabil längd på iaf, 28 dagar senaste två månaderna och 29 dagar månaden innan det.

Ringde till gynmottagning idag för vi måste få hjälp nu känner jag. Vi blir ju gravida men det blir missfall, eller blir missbildningar, eller släpper i samband med mensen... Gaaah... Vi skulle börja med att prata. Men de hade inte tid förrän början av oktober, känns som en evighet dit...

Bobofina, jag är också nyfiken på när du ska testa, det ser ju så fint ut på din kurva.

Kram på er!
    Hm, jag har inte funderat så mkt på det där med kort luteal fas, jag har ju också det. 11-12 dagar har jag. Å de flesta gånger så får jag ju svaga, svaga streck - men så har det gått på skit... (men har ju lyckats blivit gravid två ggr å behållt det med)

Får kanske ta å kolla upp det jag med om det inte händer nå på några månader...
  • Du och Jag ver2
    Bobofina - ja - test imorn!!!

Vi 4 - nej vad trist Å fy med sån huvudvärk

Ush, nu började jag fundera ännu  mer, jag som inte tänkt så mycket på det... Ganska kort luteal fas + ultra kort mens... Kollade de månader som jag plussat på - då har jag blödit 3-4 dagar iaf. Mot 1-2 dagar jag har nu Det är kanske inte så bra alls....
  • Du och Jag ver2
    SaraK83 skrev 2011-08-25 21:28:06 följande:
    Krämen ska också göra att slemhinnan blir tjockare. Min slemhinna var jätte tjock på vulet, kan säkert ha med krämen att göra.
    oh, hm, måste nog testa!!! Å om det inte skulle bli n så borde jag väl blöda ut "ordentligt" - iaf kanske ha mens i 3-4 dagar....!

vart hittar jag det?! Märke!?
  • Du och Jag ver2
    Bobofina - då hoppas vi på en fin bröllopspresent!!

Vi 4 - nej va trist Men, nu är jag iofs dåligt insatt i det - men när man är i klimakteriet - är det inte så att man inte har ägglossning då?? Å det har du ju!!

Havsklippan - tror inte det är nå problem (fick lov å googla lite!) 10 räknas ju som normalt iaf, så då ska det nog inte vara nån fara! Ja, haha, hade med mig kurvor till BM sist - eftersom jag har så sen ÄL - det GÅR inte att räkna från senaste mensen sa jag - titta här!
  • Du och Jag ver2

Men, telefon j-vel. Men jag har haft äl värk å fin temphöjning de månader, kan äl ha uteblivit ändå alltså? Då blir jag ju inte alls deppig nu, för det är så mina kurvor varit sen jag slutade men minipillren nämligen...

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*