Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Ja, brukar ha dem jag med, men inhandlade inga den här månaden.... Jag brukar alltid ha flytningar innan mens, å ännu mer vid grav. Å nu i princip torr, möjligtvis lite watery de senaste dagarna. Nattfrost, nja, dessa är så ultrasvaga, så hade nog hellre haft blanka!

• Du och Jag ver2

Hm, det är farligt att åka bil o flera timmar! Många spekulationer blir det! kom just att tänka på allra första gången jag plussade, tempade ej då, det var exakt 4 år sen igår, på vår förlovningsdag! Då hade jag testat minus dagarna innan, samt tom på morgonen (detta var bim dagen) ville ju så gärna överraska sambon, så chansade å tog ett cn digital på em när jag kom hem från jobbet. Minns det än idag, fy vad jag skakade när jag såg resultatet!! av lycka såklart!! Dock så avslutades den grav i mf i v 6, dock så var det enorm psykisk stress som orsakade den, så ser inget samband så av att jag plussade "sent". Det stärker mitt hopp lite, för som sagt, kurvan ser ju fin ut å allt jag känner... Men ja, visar sig imorn, bim då!!

• Du och Jag ver2

Hoppas din temp är hög idag Kramlo! Låter lovande! Här störtdök tempen idag, så bara å invänta mensen Skit också! Men, är väl egentligen det bästa, har ju op tid den 6e (hade ju hoppats på att den skulle bli uppskjuten i 1,5 år eller så...men, är ju bra å få det överstökat) Kom just på att jag glömde rosenroten hemma =/ Men det lär väl gå att börja på torsdag? Har ju redan inhandlat den, så kan lika gärna äta den...

• Du och Jag ver2

Nattfrost - ah, men då skulle jag nog verkligen äta från idag....hade ju mens hela 1,5 dag sist, å den var sparsam dessutom.... Har fortfarande kvar illamåendet å ömma bröst Så, när jag INTE har det så blir det kanske plus den gången.... Suck!!! Ah, ja, men hoppas du kommer fram iaf och får en tid hyffsat snart!!

• Du och Jag ver2

Sara - har bara ljusrosa/bruna tunna flytningar som kommit. Dock så har jag precis just nu fått ganska så rejäl mensvärk, så den slår väl till snart.... Kramlo - ja, säger detsamma. Surfar från mobilen jag med, är så drygt när man vill svara många då!!

• Du och Jag ver2

Fia, det hoppas jag med Spännande, hoppas du får ett plus snart!!! Å appropå kissnödig, jag lär ju ha nå fel - springer på toa jätteofta, tom maken har ju reagerat! Trodde ju såklart det va gravidsymptom först, men det är det ju inte...

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*