Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Tallkotte12 skrev 2011-08-04 21:25:55 följande:
    Kan inte nån veva fram dygnet sådär 10 timmar? Jag vill veta hur min temp är imorrn!
    hihi, ja, samma här!!
  • Du och Jag ver2
    nattfrost skrev 2011-08-04 21:43:00 följande:
    Fortfarande ingen mens här. Men testet var ju neg i morse? Har kollat om jag kan ha haft äl senare men det stämmer inte. Jaja får väl se vad tempen säger imorgon.
    Hm, skumt. Du kan inte haft ÄL på dag 25?
    Tallkotte12 skrev 2011-08-04 21:46:16 följande:
    Nepp, har ingen aning om hur lång lutealfas jag har! Detta är ju första ägglossningen sen p-pillren och innan dess höll jag ingen koll på ÄL (och hade en cykel som varierade mellan 28-35 dagar...). Är tempen hög både imorrn och på lördag så ska jag ta ett test (mest för att vi ska på bröllop) men jag räknar nästan med att få mens, iom att det är första försöket...
    Säg inte det Ser fin ut kurvan iaf!!
  • Du och Jag ver2
    Bengalen skrev 2011-08-04 22:02:00 följande:
    Usch ja, samma här fast med skräckblandad förtjusning. Imorgon MÅSTE min temp gå upp. Fick el-ström till nålarna hos min akupunktör idag så att ägglossningen ska få sig en rejäl kick.
    Håller tummarna!
  • Du och Jag ver2

Hm, är lite nervös faktiskt, tror ju dock det fortfarande är för tidigt att testa. Trots att det står att 74% (eller vad det var) får utslag 3 dagar före bim på cb's stickor. Blir det blankt idag så sjunker ju hoppet. Har setat å jämfört mina kurvor, å mina icke gravida kurvor är ju lika höga

• Du och Jag ver2

Äuhm, testade såklart idag....kunde möjligtvis urskilja ett svaaaaaaagt streck. Men, tror det är en skugga bara - å ville inte fastna på kort. JAG tycker mig se det - men har väl ett tränat öga *asg*

Nä, får vänta tills imorn, då blir det ett rfsu!

• Du och Jag ver2
    martini bianco skrev 2011-08-05 11:14:29 följande:
    Jag kan också se nåt!! Spännande
    då är jag inte helt ut eå cyklar då! Bara att hoppas på att de blir starkare så det inte blir MF, för gravid är jag nog, spydde upp halva frukosten igår när jag borstade tänderna - å det är inte precis nått jag gör varje dag
  • Du och Jag ver2

Å andra sidan så har jag inte fått så svaga så här tidigt vid MF, de har kommit på dag 11 - å är ju bara dag 9 nu. Men, vågar knappt tro det är sant - så vill ha RIKTIGA bevis i form av hyffsat starkt streck iaf!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*