Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Jomen för sjutton Sara! Det är ju ännu starkare idag!! Ta ett digitalt så ska du få se! Fast iofs så är du kanske på kk nu!? Jag troe då jag vågar mig på ett GRATTIS iaf!!

• Du och Jag ver2
    SaraK83 skrev 2011-08-23 10:55:33 följande:
    Du och Jag ver2 skrev 2011-08-23 10:22:07 följande:
    Jomen för sjutton Sara! Det är ju ännu starkare idag!! Ta ett digitalt så ska du få se! Fast iofs så är du kanske på kk nu!? Jag troe då jag vågar mig på ett GRATTIS iaf!!
    Tack, men eftersom jag har bruna flytningar också känns det inge bra.. Tror också att ett digitalt skulle säga gravid nu, men det kan ju gå åt skogen ändå så känns inte som någon ide, bättre att vänta lite.. Har iaf fått en tid på kk imorgon halv 2. Känns bra. Hoppas dom mäter hcg i blodet, för dom lär ju inte se något med vul i v4+1.. Hade en tanke igår att iofs de 2 senaste gångerna jag varit gravid har jag trott att allt ska gå bra, vilket det inte gjorde.. Så nu när jag inte har så mkt hopp från början kanske det går vägen Flört. Haha man måste få gripa lite i halmstrån..
    Jag håller mina tummar stenhårt!

Nä, med VUL så ser de kanske inget än - vet inte hur tidigt de kan se, eller de lär väl se om det är nått där iaf, men är väl för tidigt för att se om hjärtat slår??

Ah, IMORGON ser jag nu - ah, jag kramphåller dem väl ett dygn till då
  • Du och Jag ver2
    Kinderägg skrev 2011-08-23 18:29:37 följande:
    Har börjat få spottings idag så försök 22 misslyckades också.
    ah Såg tempen sjönk idag också *kram*

Havsklippan - hej! (tro inte vi "träffats") Hoppas du får ett fint plus!!

Vi 4 - jo, jag tror dock ÄL är på lör el sön, så lär får till det på fredag iaf. Just nu är maken smått död....tänk, han är ju genomförkyld också - inte lätt! (fast lider lite med honom med!) Dock så tog de bara ena tanden - den satt så hårt åt så det tog tid... Så fick han en ny tid - dagen efter MIN op!! Hallå sa jag - det funkar ju inte!! Jag får inte lyfta barnen på en vecka.... Jodå, han skulle kunna ta hand om barnen... Mhm, en timme senare när bedövningen (å det lugnande han hade fått) så lät det annorlunda!!
    in the making skrev 2011-08-23 23:30:56 följande:
    efter ett helblankt test imorse och "nu kommer mensenkänsla" var jag var helsäker på att den skulle komma idag, även fast tempen inte dalat helt än men inte än..imorgon kanske? har haft det körigt på jobbet så den är väl bara fördröjd av stress..Obestämd
    Såg det inte gick nå bra *kram*
  • Du och Jag ver2
    Bobofina skrev 2011-08-24 07:51:13 följande:
    Här var det temp upp imorse, men jag måste säga att jag fortfarande är väldigt skeptisk. Det kändes väldigt varmt i sovrummet imorse, jag har lite sjukdomskänsla, mensvärk, ingen gravidkänsla och så sov jag väldigt oroligt inatt igen (drömde om tempningar som var helkonstiga och termometrar som jag hittade lite varstans... :D). Så jag tror att dagens temp är en liten luring. Kom även på att jag nog borde ha skrivit bim imorgon istället eftersom jag tror att mensen kommer ikväll eller inatt. Hur som helst så tackar jag ändå allra ödmjukast för alla hållna tummar. :)
    Ser strålande ut!!! Tror nog den stämmer (å haha, jo, sånna drömmar kommer här med...!)
    Lövet22 skrev 2011-08-24 13:23:35 följande:
    Tempen är konstig, fel på termometer eller något annat knas Mår inte så bra, trött, kissar ofta, har som träningsvärk i mensmagen och svullna bröst.Mår illa också, lite irriterande och hela tiden. Men jag litar inte på min kropp. Tror att jag har ägglossning nu, men jag har ju fler test. Tänkte testa i morgon också. Är det svagare på ägglossningstestet så är det äl stegring jag har haft.
    Hm, ja, din kurva ser ju ytterst mysko ut! Hoppas på gravid! Men se till å få till det idag ändå om det är ÄL!

Sara - hoppas det går bra! (låter ju väldigt lovande iaf!)
  • Du och Jag ver2

Å så min kurva då - sjönk idag, men hoppas verkligen inte det är ÄL "redan" nu - har noll värk, ÄL stickorna (som jag började ta igår - är det för tidigt att testa vid 12 förresten? Ska man ta vid 16 istället??) ger inte utslag (båda visade ungefär på halv styrka, så det borde kanske vara på g iaf - har för mig jag brukar få ganska så svagt när det inte är i närheten av ÄL)

• Du och Jag ver2
    Sara - Ja, tror också att det är som de skriver/säger - att KK tester är mindre känsliga! Tror inte jag fått starkare på testlagrets/billiga testers stickor - haha - fast jag har å andra sidan testat med CB digital dagen efter! 8som det då stått gravid på). Så köp ett sånt!
    Å OM det nu inte skulle gå vägen så är det ju skönt att det inte är nå fel å att du får hjälp fort!

Ang op så kommer maken att flytta sin tid, funkar inte samtidigt! (han var ju inte riktigt i sina sinnes fulla bruk när han bokade - något omtöcknad av det lugnande han fick!) Men kan ju inte säga att jag ser fram emot min nu när jag ser hur ont han har :-S (å på mig ska de ner å härja i käkbenet också - som tur så ska ja vara sövd!!)

Vi 4
    Inte nog att vi ränner på op - det kostar ju en j-kla massa pengar också Å samma månad också - kul!
    Oki, vad bra, då ska jag fortsätta med kl 12!

Fru höst - spännande!!!
  • Du och Jag ver2
    Lövet22 skrev 2011-08-24 20:45:59 följande:
    Ok, men det är jättesvagt och redigerat.

Åh - missade ju när jag skrev - tror också det blir ett "riktigt" plus!

Ah, nu vill jag också börja testa ju!! (vaddå - måste man ha ÄL FÖRST!?)
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*