Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

AnnC skrev 2011-07-27 08:04:08 följande:
    Ja precis... Blev helt förkrossad över att inte ha fått ett rött kors idag hahah
    Såg nu att man kunde välja att den går efter äl testet istället, så ändrade nu och fick iaf ett rött streck som säger att äl var i söndags... känns liiiiite bättre
    Ja, vet hur det är!!! Å haha, ja, gu vad man kan pilla med dem så det ser å känns lite bättre
    AnnC skrev 2011-07-27 08:09:45 följande:
    Nån som vet vad den vita pluppen betyder?
    Hm, va skumt att du fått dessa nu...det betyder att tiderna inte stämmer riktigt - att temperna skiljer för mycket
  • Du och Jag ver2

Pektosa - ja, haha, visst såg det fint ut!? Nä, jag tror jag helt enkelt får inse att det inte blir nå äl den här månaden Ska ta och sova en stund nu, får ju inte sova hela nätterna (som säkert kan spegla sig i tempen...) å allt grubblande gör mig helt slut! Å ja, som du skriver - hur man än testar att flytta hit å dit på temper, sekret å allt så blir msn ju varken mer eller mindre gravid för det!!

• Du och Jag ver2

Äh, inte kan jag sova! Nu tar jag mitt cb digitala - ja, jag vet att det är helt i onödan. Men OM det skulle varit äl dag 13, så är det testdag idag. Då kan jag iaf stryka att det var dag 13. Kommer grubbla ihjäl mig annars.

• Du och Jag ver2

Ja, får hoppas det var äl häromdagen, skulle ju betyda att den bara var nån dag sen. Haha, vet inte om man kan ha så mkt mindre mens!? Hade hela 1,5dag sist....å det är ju inte heller så bra. Maken de skulle muntra upp mig, så nu är vi på g ut och ska äta =) å ja, äl tester ska beställas om inte tempen stiger nu!

• Du och Jag ver2

Så, åter på fastlandet! (dock i bilen, så får spana kurvor sen) Nattfrost, tack, det hade vi! Jsg hade förresten nidis med yngsta om jag inte missminner mig, hm, eller så var det så att jag fick spottings vid bim...syns på min kurva iaf!!

• Du och Jag ver2
    Tallkotte12 skrev 2011-07-29 08:21:41 följande:
    Hmm... Nu tycker FF att jag ev. har haft ägglossning... Har fått en streckad linje. Men jag vet inte riktigt om jag håller med! Visst, de senaste dagarnas temp har vart lite högre, men samtidigt har jag fått negativs ÄL-test och inte märkt några direkta ÄL-flytningar. Så det troligaste är väl att tempen hoppar ner till normalnivå snart igen.får väl vänta och se om jag får nån mens...
    Håller tummarna att FF har rätt!

In the making - trist att mensen kom, nya tag!  
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*