*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Såg nu att man kunde välja att den går efter äl testet istället, så ändrade nu och fick iaf ett rött streck som säger att äl var i söndags... känns liiiiite bättre
haha, hittade denna kurvan igår som gav mig lite hopp, men det hoppet har också försvunnit idag - vet numera
Pektosa - ja, haha, visst såg det fint ut!? Nä, jag tror jag helt enkelt får inse att det inte blir nå äl den här månaden Ska ta och sova en stund nu, får ju inte sova hela nätterna (som säkert kan spegla sig i tempen...) å allt grubblande gör mig helt slut! Å ja, som du skriver - hur man än testar att flytta hit å dit på temper, sekret å allt så blir msn ju varken mer eller mindre gravid för det!!
Nattfrost, ja, har för mig jag också läst det!! Hoppas verkligen det är din tur nu!!!
Äh, inte kan jag sova! Nu tar jag mitt cb digitala - ja, jag vet att det är helt i onödan. Men OM det skulle varit äl dag 13, så är det testdag idag. Då kan jag iaf stryka att det var dag 13. Kommer grubbla ihjäl mig annars.
Så, då var lite pengar bortkastade då, men nu vet ja iaf å slipper grubbla. Får man förresten mens om man inte haft äl alls!?
Ja, får hoppas det var äl häromdagen, skulle ju betyda att den bara var nån dag sen. Haha, vet inte om man kan ha så mkt mindre mens!? Hade hela 1,5dag sist....å det är ju inte heller så bra. Maken de skulle muntra upp mig, så nu är vi på g ut och ska äta =) å ja, äl tester ska beställas om inte tempen stiger nu!
Å, vad spännande för flera här!!! Själv så är jag på g till kryssning m familjen, tempen hemma! Lite skönt faktiskt, kan ändå inte göra så mkt nu!
Så, åter på fastlandet! (dock i bilen, så får spana kurvor sen) Nattfrost, tack, det hade vi! Jsg hade förresten nidis med yngsta om jag inte missminner mig, hm, eller så var det så att jag fick spottings vid bim...syns på min kurva iaf!!