Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

oh shit, å ändrar jag från creamy till sticky så får jag heldraget kryss idag (om det höjs imorn å framåt...)

Dam it! å oh.......haha, fy sjutton vad jag velar nu! Tänk om det är så!? Jag har ju tyckt att jag haft sjukt låg temp.... Å så denna j-kla op som är inplanerad.........vill ju så gärna försöka nu isf ändå ju!!!!!! Dock så är det väl lite för sent då kanske...om det är ÄL idag, men, det kan ju gå! Samvetet samvete....hur sjutton ska man göra!? Vet ju inte hur akut op är heller - den är ju redan uppskjuten i 1½ år eftersom jag var gravid sist!!! Men, å andra sidan - den går ju att göras utan att sövas (jag vill dock va sövd). Men nu så har de ju alla plåtar å så som de inte kunde ta sist....så är det akut så kan de ju faktiskt göra den ändå....

• Du och Jag ver2
    SaraK83 skrev 2011-07-25 15:27:09 följande:
    oj har du några äl tester??
    Nja, har ETT CB digital kvar - men, det ger väl utslag 1-2 dagar före ÄL väl?!
    SaraK83 skrev 2011-07-25 15:27:49 följande:
    jag har faktiskt läst om de som fått senare äl av rr också..
    Ja, vet att jag läst det förut - sökte en massa om det nu innan jag började äta men hittade bara att det var tillsammans med glandin - men hade det ändock i bakhuvudet...
  • Du och Jag ver2
    AnnC skrev 2011-07-25 15:34:28 följande:
    Så det var så enkelt med smileys men finns det fler varianter på dessa smileysar? Tycker jag ser massa olika överallt, finns det någon lathund någonstans tro? :)
    Skumt där med din kurva, du testade inte med äl test då när du tror du hade?
    : - )
    : - o
    : - [
    : - (

hm, hade dem nånstans - men vette sjutton vart!

Ja, men ju mer ja kollar - desto troligare är det ju med ÄL nu. Testade två och en dag innan (hann inte köpa dem tidigare!) å de gav INTE utslag då... Trodde bara jag testat försent... Hm, ska nog springa upp å kolla nu - eller är det försent?

Jag gick helt på att jag hade så förbaskat ont i magen - fast, det kom ju iofs efter ÄL isf (det värsta) å jag kan ju inet riktigt påstå att jag har tiktigt mensvärk nu, utan det molar liksom bara....

Å vad sur jag blir på mig själv! Å vilket slöseri med grav tester! Nåja, gick inte åt så många - 4 st varav 2 st billiga stickor! Nu har jag endast ett CB digital hemma...
  • Du och Jag ver2
    SaraK83 skrev 2011-07-25 15:39:40 följande:
    shit tänk om du har äl idag.. för din temp har varit rätt låg jämfört med dina andra cyklar för att vara efter äl.. Om du vill hinnerdu nog mysa idag men försök att inte vänta till ikväll om du kan.. Lättare sagt än gjort när man har barn..
    Ja....den har ju varit det - å jämför jag med förra månaden så är de ju slående lika.... Bar alite senare - men med förstärkt ÄL!!!! Ååååååå så KORKAD jag har varit!!!!!!!

Hm, mjo, vi lär ju liksom vänta - har ju två småttingar hemma - varav den ene INTE sover em!! (ja, dessutom så är båd ehon å maken borta å handlar nu....så skulle ju vart bra om han va hemma med kanske )

men får väl lägga dem extra tidigt ikväll

• Du och Jag ver2
    AnnC skrev 2011-07-25 15:49:42 följande:
    Aaaaah där var ju några till, tack!

Men usch vad jobbigt att inte veta, jag vet hur velig jag själv blir!
    Har du äl NU så är det väl för sent, men testa ändå? För säkerhetsskull! (om det inte är försent och den visar positivt så vet du, och om det inte visar nåt så är det "bara" att vänta och se... och hoppas på det bästa!)
    Ja, ska nog testa - har ju ändå bara ett!! (så lär ju ha fler tills nästa gång isf ändå!) hm, dock så tror jag falktiskt att ägget släppte vid nio tiden imorse isf...för kände nått på vänstra sidan -. var så mkt så jag reagerade på det (å tänkte lite för mig själv att det var nå konstigt...)

Känns som det är försent då med sex ikväll...men, lär ju testa iaf!!!!

Ja, å jag som vill ha råkoll....å samtidigt inte! (men det kund eju vara åt andra håller isf - att man är gravid fast man inte vet om det!!!)
    SaraK83 skrev 2011-07-25 15:54:14 följande:
    testa det! Jag testar positivt ända tills ägget släpper men det kanske är olika

Tänk om det var därför min cykel blivit så lång. glandin är ju ungefär samma sak som efamol.. Shit här trycker man i sig saker för att det ska gå snabbare så bara det blir längre.. Ska nog inte käka något nästa gång om det inte blir nåt nu.. Bara vitaminer.
    Ja, så kan det ju vara du isf Ja, vi får nog hålla oss till vitaminer båda två nästa gång! (ja, om dte inte lyckas nu då!) Vilken j-kla tur ändå att jag kollade runt nu!!! (annars så har jag setat å väntat på mensen imorn...)
  • Du och Jag ver2

Nada på testet - men maken är instruerad! Barnen badas nu, maten hade vi redan klar (rester från gårdagen!) å så hoppa svi på att de somnar genast när de lägger sig! (brukar inte va nå större problem!)

Men på FF så står det i den där "score"rutan 0+1 , det innebär alltså att man kan bli gravid tom dagen efter att ägget lossnat!? Då bör ju chansen vara lite mer iaf på äl dagen.... Åh! haha, nu ska man gå å fundera i ytterligare en vecka då! Ja, jag är ju inte 100 på att det är ÄL nu - men visst verkar det mer logiskt med ÄL än med BIM nu!? Å just att jag reagerade på mina flytningar igår kväll... haha, har ätit två grape nu också - det ska ju vara bra

• Du och Jag ver2

fortsätter spamma lite! Blir så arg, arg, arg på mig själv att jag missat detta!!! Vet att jag tom tänkte vid ÄL (å tror ja skrev det med) att det var så svårt att kolla flytningarna, för det var så lite....ja, tacka sjutton för det om det inte ens var ÄL då! Nu är det ju massor! Eller, det har varit det hela dagen iaf - börjar avta nu Så hoppas verkligen att det inte är försent om ett par timmar :-S

• Du och Jag ver2
    AnnC skrev 2011-07-25 19:48:49 följande:
    Förstår att det är lite mer meck att få till det när man har kids, lycka till nu hoppas ni "hinner jaga fatt" ägget!
    Nu så! Bara för att så "krånglade" äldsta tjejen, men efter att ha sjungig för henen (å sen somnat själv också...) så fick vi till det till slut
    SaraK83 skrev 2011-07-25 20:58:21 följande:
    Du och Jag: det är ju inte helt säkert att det är idag kan ju vara imorgon också beroende på hur tempen blir?? Man brukar väl oftast få Eggwhite dagarna innan?
    jo det är sant! Hade EW igår iaf, å så idag då. Fast var först på kvällen jag hann kolla riktigt!
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*