Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

nattfrost skrev 2011-07-29 16:35:55 följande:
    Jäklar vilken värme..tur man har semester ;D

Har lite ont i bröstvårtorna nu, kan få så mellan äl och bim men då får jag det oftast direkt efter äl, så naturligtvis hoppas jag att det tyder på något annat=) fast det känns nästan som om man "gett upp" lite. Varför skulle det bli något denna gången när det inte blivit det dem andra gångerna..
    Ja, visst är det härligt! (har redan glömt bort hur drygt det var att bli helt klibbig på dan...)

Åh - jo, såklart det kan va nått den här gången!!! Början på en trifasisk kanske?! 
  • Du och Jag ver2
    in the making skrev 2011-07-29 21:04:22 följande:
    Hoppas Hoppas! Håller tummar och tår för din skull!!
    Du och Jag ver2 skrev 2011-07-29 20:20:33 följande:
    In the making - trist att mensen kom, nya tag!  
    Oh ja nya tag, nu har jag ju ännu mer anledning att hoppa på gubben (hela augusti!) Solig 
    Jag sa åt honom att njuta av de kommande vilodagarna och ladda järnet sedan..Haha
    hahaha! rätta takter!
  • Du och Jag ver2

meeeeen....så hade jag skrivit ett inlägg om era kurvor - så schabblar ja bort det *trött*

Nåja, var inte så mycket mer ä'n vad ni andra redan skrivit så....håller tummarna för de som behöver det

Å ja, hahaha, lär erkänna att jag läser Ben-galen

• Du och Jag ver2
    AnnC skrev 2011-07-31 13:09:03 följande:
    Jag planerar att testa på onsdag på äl+10. Tror att jag är gravid, eller så är jag skenis som bara den!
    Är nyfiken på vad du hade för tempar idag å igår!!
  • Du och Jag ver2

Pektosa, åh, det låter verkligen lovande!! (å nu syns tempen!) Spännande! Jag själv är i valet å kvalet om ja ska beställa tester eller strunta i det... Känns som. Jag bara slänger pengarna i sjön...

• Du och Jag ver2

Jag har plussat på dag tio ned båda tjejerna! (digitalt på dag elva) ev ultra svagt dag nio! Ja, känner jag mig rätt så kommer jag beställa, men ska försöka dra ut på det så jag inte börjar testa förtidigt! Å sen känner jag ju nada heller för den delen!!

• Du och Jag ver2

Pektosa, kommer inte riktigt ihåg...med sista mådde jag varken illa eller var trött, det kom efter plusset. Tror jag haft mkt creamy innan bägge. Med sista har jag för mig att jag hade så under HELA graviditeten! Men, är ändå för tidigt nu, det som är bra är att maken började jobba

• Du och Jag ver2

Men! Började jobba idag, så är ensam med kidsen, då hinner man inte känna efter så mycket heller! Tror dock inte det blev nå denna gången, känns inte så! Så är faktiskt inställd på mens redan!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*