Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2
    Fru Höst - ja, din kurva ser sannerligen knepig ut. lider med dig - skulle bli smått galen själv...  Skulle nog ta å kontakta gyn, speciellt eftersom ni vill börja försöka! Den där progresteronsalvan - som Sara pratade om kunde ju skynda på det hela lite!

Kramlo - nej, vette sjutton vad det är...
    Skönt du har den inställningen! Å bra att du har datum som inte ligger alltför långt i framtiden!
    Jadu, det är svårt det där...jag har ju en jättestor hobby som tar upp det mesta av min fritid - så denna gången har dagarna verkligen bara rusat fram - då jag har varit mer aktiv i den nu! Så en hobby är ju att rekommendera!

Bumbi - Ja - frågan är bara om det är "på riktigt" eller inte. Äuhm, gjorde ju ett till på em... 4skabli5.babyblogg.se/184457/Hmm/
    Men visst säger de att spökstreck inte syns om man håller upp mot lampa/solljuset? Det gör dessa iaf. Å så testade jag med äl tester både idag å igår - liten ökning idag! (haha, JA, jag är testgalning!)

Spännande å se tempen (å testerna!) imorn!
  • Du och Jag ver2

Hormonstinn, vänta!? Vad är det!? =D Jag går på känslan nu å den är bra *peppar peppar* mår illa, brösten ömmar och det molar, känns som det "ska". Testet var fullt synligt å rosa idag, så nu håller jsg tummarna för att det ökar tills imorn, har ju 16 gravtest kvar,de lär ju användas!! Tidigare när jag fått mf så har det mer varit som gårdagens test. Men som du säger, tiden får utvisa!?

• Du och Jag ver2

Shit, alltså, brukar det stegras såhär fort?? Jag tog ena testet kl sju, det andra sex h senare... Då hade jag både kissat två h tidigare också (kan lägga till kissa ofta...) och det är em urin (som man inte ska göra innan bim)... www.4skabli5.babyblogg.se har jag nyss lagt upp. Överst är gårdagens, sen morgonens å sen senaste...

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*