*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
4skabli5.babyblogg.se/184437/Ar-det/ Eller såhär! Decembra, trist men nya tag! Fru höst, ska spana in din kurva när jag kommer hem!
4skabli5.babyblogg.se/184437/Ar-det/ Eller såhär! Decembra, trist men nya tag! Fru höst, ska spana in din kurva när jag kommer hem!
Är på dag nio idag. dock tappat hoppet totalt efter dagen tempo Nästan så pass mycket att det är lönlöst att testa, men gör det klart ändå !!
Fia - hejar på att det är impdipp!! Nu kan ni beskåd 4skabli5.babyblogg.se/184493/Ojda/ a i bloggen
På lördag, har tidigare plussat på dag tio, idag är det nio.
Syns sämre på kortet än verkligheten, man behövde inte vända å vrida om man säger så! Imorn blir det ett cb (vanliga)
Hormonstinn, vänta!? Vad är det!? =D Jag går på känslan nu å den är bra *peppar peppar* mår illa, brösten ömmar och det molar, känns som det "ska". Testet var fullt synligt å rosa idag, så nu håller jsg tummarna för att det ökar tills imorn, har ju 16 gravtest kvar,de lär ju användas!! Tidigare när jag fått mf så har det mer varit som gårdagens test. Men som du säger, tiden får utvisa!?
Ska inte va nå ? På slutet =)
Shit, alltså, brukar det stegras såhär fort?? Jag tog ena testet kl sju, det andra sex h senare... Då hade jag både kissat två h tidigare också (kan lägga till kissa ofta...) och det är em urin (som man inte ska göra innan bim)... www.4skabli5.babyblogg.se har jag nyss lagt upp. Överst är gårdagens, sen morgonens å sen senaste...
Hormonstinn - haha, missade ett om dagen =D Tänk på att jag är gravt testberoende!! (snarare kontrollfreak kanske...)