Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2
    0fia skrev 2011-10-19 20:18:01 följande:
    Jo, det såg fint ut men det sjönk ju idag igen. . Jag har såklart testat och alla test är negativa och jag börjar känna lite mensvärk så jag tror inte så mycket på den här månaden heller. Nu funderar jag på att göra fertilitetsutredning privat. Mest för att kolla att allt är ok....
    Ah, men brukar du känna av mensvärk såhär tidigt? Det är ju några dagar kvar till BIM. Fortsätter att hålla tummarna iaf!
  • Du och Jag ver2

Grattis Telgebo!

Vad trist för er som fått mensen på besök Det som såg ut att bli så fina kurvor.

Kinderägg - ser bra ut!

Kramlo - ser ut som rå äggvita Tog ett tag innan jag fattade hur - men när jag väl sett dem så visste jag!

• Du och Jag ver2
    Jeanettealice skrev 2011-11-02 18:31:59 följande:
    JAg har en fråga till er som tempar...

Jag har tempat på rätt länge och har oftast tempstegring runt dag 12-14. vilket jag även fick den här tempkurvan och det där röda krysset håller i sig ännu. nu har jag dpo på 11 så har jag otur kommer mensen snart... men dag 16 fick jag för mig å testa ett ägglossningstest och fick ett +. å hade jag inte bara testat kissa den kvällen hade jag tittat på min temp och trott att den kurvan stämmer men vilket den inte gör eftersom den flyttades fram nu...

min fundering är... är tempkurvan eller ägglossningstestet det som är mest sant?     
    Jag skulle ha litat på ÄL testet - om det var fullt utslag på det.

Får man titta på din kurva?
  • Du och Jag ver2
    Decembra skrev 2011-10-31 11:07:55 följande:
    Tempen störtdök idag och jag är inne på dag 3 med blödningar. Är inte lika mycket som mens, men lagomt för att jag får byta 1-2 bindor per dag... Ringde rådgivningen igår och de tyckte jag skulle avvakta och söka vård om det började blöda mer...
    Hur har det gått för dig?
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*