Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Äl testet menade jag såklart! Gjorde just en upptäckt, är det bara jag som trott att bilderna man laddar upp i en tråd stannar där!? man har tydligen en forummapp under sina bilder där de hamnar också....

• Du och Jag ver2

Decembra - hej! Tror inte vi har "träffats" (dock så är mitt minne uselt). Har du/ni testat rosenrot? Min tredje månad med det nu. Sen lär jag nog ta uppehåll med det om det inte blir nått, man ska ju inte äta det förlänge. Lär ha ett jätteägg nu iaf, har ont i magen, eller ja, inte magen, äggledarna el nå då in åt h-vete nu. Så om makens simmare missar det så vette f-n!

• Du och Jag ver2
    SaraK83 skrev 2011-10-03 14:42:16 följande:
    Så då är jag klar för idag.. Hcg hade höjts från 115-142 på tre dagar då det borde ha dubblats.. . Med andra ord högst troligt ett MF. Dock såg han något i ena äggstocken som skulle kunna vara en blodansamling och isf kunna vara utomkveds. Ska tillbaka på nytt hcg prov om några dagar.. Hade det inte varit en önskad graviditet hade han velat skrapa med en gång.. Men eftersom jag inte har ont avvaktar vi..
    neeeej! Ush vad tråkigt Fy vilket skit rent utsagt *kramar*
  • Du och Jag ver2
    Sara - ush vad trist Hoppas att allt går så bra som möjligt imorn och att du får ha alla delar hela. Många kramar.

Fia - jo, var så jag gjorde med- tog den tidiga tiden.
    Känner igen det där - dock så har ju mina cykler ökat från att ha ÄL runt dag 20-21 nu till 26....skitkul.... Dock så verkar det ju blivit bra igen denna månaden - dag 21. Fick lite halvpanik idag när jag kollade å spekulerade - tänk om inte tempen går upp imorn?! Då har jag kanske inte haft äl ändå.... (har nämligen en hel del molvärk idag...dock inga ÄL flytningar)
  • Du och Jag ver2

Bobofina, ja, nu är det verkligen glest med pluss (som går vägen) här Ska göra mitt bästa denna gången Har mått illa idag på fm, men gissar det är hjärnspöken utav tempen samt att det går magsjukan här på jobbet. Då mår man ju illa utav bara tanken... Nä, ska verkligen försöka att inte dra upp förhoppningarna denna gången. Haha, vi sa att det är ju lite kul om det inte tar sig denna gången utan nästa, då kommer vi få tre juli barn Har dessutom presentkort på en lyxbehandling (massage, inpackning mm i två timmar!) att se framemot om det inte tar sig denna gången!!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*