Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

Cinderella - man ska endast tempa på morgonen, samma tid innan man stiger upp och har sovit i minst 4h i streck. Så fort du går upp så ändras tempen, är väl därför man ska tempa direkt på morgonen gissar jag!

• Du och Jag ver2
    Cinderella87 skrev 2012-01-25 20:15:21 följande:
    Har ni testat att tempa i sängen direkt ni vaknar och sedan typ efter 10 min igen? Var det skillnad då eller hur blev det?
    Blir ca 0,2 skillnad för mig, samma sak om jag skulle tempa 45-60min senare
  • Du och Jag ver2
    Kärt barn har många namn skrev 2012-02-28 10:27:42 följande:
    Blir helt knäckt på min chart .

Jag ar aldrig haft så mycket Äl slem som denna månaden. Starka positiva ÄL test lördag kväll o söndag vid lunch. Äl ont kl 19 på söndagen. Allt stämmer så långt. Men så var det min temp.... Den gick upp från 36,2 till 36,5 den dag jag fick Positivt äl test. Sedan har den legat där, idag upp 0,1. MEN ff vill inte rita ut något kryss. Hur jag än fortsätter fylla i!? Fick jag ingen ägglossning? Alla tecken tyder ju på det, eller?
    Kollar jag bara på tempen på din chart så skulle jag sagt ÄL på dag 16, men eftersom du har + på ÄL test på dag 17 & 18 så går det ju inte riktigt ihop. Kan ju vara därför FF inte sätter ut nått , det + att du inte har så jättemånga tempar innan ÄL.

Å kollar man testen + flytningarna så var kanske ÄL igår!? Då borde tempen öka imorn! Å fortsätter den öka i övermorgon så lär nog FF sätta ut ett kryss!!
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*