Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

MissBoring skrev 2012-06-04 14:04:48 följande:
    Jasså, det visste jag inte!! har ätit B-vitamin fram till för ett par veckor sen... nu äter jag D istället men ska genast springa och hanla B igen!
    Tack Solig
    B vitamin halverar risken för MF, E vitamin samma + ska hjälpa ägget att fästa bättre!
  • Du och Jag ver2
    MissBoring skrev 2012-06-04 17:23:34 följande:
    hmm vill inte äta så mycket piller så jag kanske väljer E istället då som gör lite mer, fästa känns som det hade varit bra Flört
    Jag köpte rena vitamintabletter (som bara innehöll vitaminerna alltså) på hälsokostbutik då jag inte vill få i mig en massa "skräp" i onödan!
  • Du och Jag ver2

MissBoring - å ja, E är nog bäst om du bara vill äta en utav de! (de åt jag vid förra grav med - för då visst ejag inte om B). Sen ska tydligen morötter vara bra - MASSOR med morötter! Åt massa med första - å det gick ju vägen

• Du och Jag ver2
    Pillan2012 skrev 2012-06-06 09:12:43 följande:
    Äntligen har jag en kurva att kännalite hopp med. Med reservation för gårdagens höga temp, hade nog lite feber. Vad säger ni? :)

Nja, gårdagens temp är nog lite för låg för att vara feber va!? Tycker det ser strålande ut! Impdip idag kanske, påminner om min egna plussarkurva Nyfiken på morgondagens temp, dock så är jag upptagen med annat imorn. Inbokad på förlossningen kl 7:00 för att få träffa hon som bor i magen!
  • Du och Jag ver2
    Pillan2012 skrev 2012-06-06 10:18:04 följande:
    :D Ja, feber kanske inte, men lite stegring var det nog, var tom uppe i 36,9 ett tag.

Men åh vad spännande!!! Stort Lycka till, igångsättning?
    Tycker det låter jättebra! Håller tummarna!

Tack, toknervös dock. Nä, blir snitt, får tyvärr inte föda vaginalt längre.
  • Du och Jag ver2

Nej vad trist Vilvarin Ja, det är ju i v 6 som hjärtat ska börja slå (så det sägs ju även att när man väl sett ett hjärta picka i v 6 så ska det mycket till om det inte går vägen).

*kram*

• Du och Jag ver2

Saga, gjorde du någor speciellt den 1-2:a!? Tex drack alkohol på kvällen eller tränade? Isf kan detta ha gjort att du fått förhöjd temp. Testa attvälj att inte ta med de temparna, tror du kommer få ett kryss i mitten av kurvan då - å att du hamnar runt dag 12 efter äl idag. Min terori

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*