Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Kinderägg skrev 2012-05-16 06:59:44 följande:
    Ja jag kanske ska ge det en chans till, har tagit det förut men då haft mellanblödningar i tid och otid. När jag tagit upp min sparsamma mens med fertilitetsmottagningen så har dom bara ryckt på axlarna och sagt att det är normalt.
    Gör det! Å testa ett par cykler. Men som sagt, det bör vara den starka sorten! Jag tog två tabletter - en morgon och en kväll den månaden jag plussade (testade 2 tabletter på morgonen tidigare - men vet inte om det gjorde nån skillnad så egentligen...men, valde så sen iaf!)
    Jag fick dessutom massor av energi! Var nästan helt speedad! Ska faktiskt äta Rosenrot sen under vinterhalvåret tänkte jag! (ja, sen när man inte ammar då).
  • Du och Jag ver2

Cice, vi i den här tråden använder oss utav fertility friend, se länk i trådstarten! Finns även en länk som går till en annan tråd där det står en massa matnyttigt! Men ja, kortfattat så för att få kvitto på att äl har ägt rum så ska tempen höjas minst 0,2. Sen kan den vara högre än det och ändå resultera i mens. Man kan eg inte se på tempen om man är gravid innan man plussat. Men efter ett tag då man tempat några cykler får man ett hum hur sin temp brukar se ut! Lycka till! Å skriv gärna in din kurva sen i bim tråden!

• Du och Jag ver2

Nej vad trist Linköping Jobbigt att progesteronet kan luras så

MissBoring - tycker kurvan din ser fin ut! Håller tummarna! E samt B vitamin ska minska risken för MF också, har jag ätit mellan ÄL och mens!

Nyfiken på Kärt barns temp och test idag!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*