*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Jag fick dessutom massor av energi! Var nästan helt speedad! Ska faktiskt äta Rosenrot sen under vinterhalvåret tänkte jag! (ja, sen när man inte ammar då).
Grattis Emerenthia!!
Vilvarin - härlig kurva, vågar mig också på ett GRATTIS!!
Cice - det beror på hur många dagar du är efter äl om man kan utläsa något. Du har ingen kurva att visa?
Cice, vi i den här tråden använder oss utav fertility friend, se länk i trådstarten! Finns även en länk som går till en annan tråd där det står en massa matnyttigt! Men ja, kortfattat så för att få kvitto på att äl har ägt rum så ska tempen höjas minst 0,2. Sen kan den vara högre än det och ändå resultera i mens. Man kan eg inte se på tempen om man är gravid innan man plussat. Men efter ett tag då man tempat några cykler får man ett hum hur sin temp brukar se ut! Lycka till! Å skriv gärna in din kurva sen i bim tråden!
Grattis igen Vilvarin!!! Vilken bra morsdagspresent!
Saga - man kan dessvärre ha som en impdip utan att vara gravid
Kikar in! Oh, Linköping - fiiin kurva!!! Jaaaa, du borde ta ett test
Kärt barn - å finfin kurva där med - nyfiken på morgondagens test! Ser lovande ut!!
Nej vad trist Linköping Jobbigt att progesteronet kan luras så
MissBoring - tycker kurvan din ser fin ut! Håller tummarna! E samt B vitamin ska minska risken för MF också, har jag ätit mellan ÄL och mens!
Nyfiken på Kärt barns temp och test idag!