Lövet22 skrev 2011-03-10 14:28:38 följande:
Jag sparade lite urin från morgonen och la i kylskåpet så jag kunde testa med mitt digitala. Trodde jag hade ett billigt kvar men det hade jag inte, istället testade jag med ett vanligt cb och det kom ett litet blått streck direkt och jag glad i hågen doppar den digitala i morgon urinen ( den jag sparat, stickan kissade jag på ) och den blev negativ
. Suck suck och åter suck. Det konstiga är att jag är nu mer säker på att jag är gravid, det bara känns så
Efter jag läst om ditt inlägg Trassel så tror jag att jag ska testa med ett rfsu, det borde ge utslag, om inte är det fel på alla + jag haft från cb.
jag har så många symtom. det värsta just nu är att jag inte kan äta, i morses åt jag 2 skedar fil och till middag ett halvt glas nyponsoppa. Jag har ingen lust att äta något, det har inte hänt innan vad jag minns, tänk om jag är sjuk
och det ger falska resultat.
Jag har fått späkstreck med CB och Preg och aldrig med CB digital. De 3 ggr jag testat med det och fått gravid så har jag varit det. Första gången var 2007 och det visade bara + eller - då på den tiden och då fick jag en dotter, andra gången var i april förra året pch då fick jag MA och så nu då den 18 februari.
Trist, jag tycker du ska kontakta gyn så får de göra ett VUL på dig.