Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

BejbyBoo skrev 2011-03-06 09:25:36 följande:
    Jag tycker nya layouten är skitsnygg!
    telgebo, du klickar som vanligt på dagens datum i kalendern och där fyller du i allt precis som vanligt! 
    Det allra roligaste är ju att man glömt sitt lösenord så jag kommer inte in
    Gravid v.7+0 BF 24/10 Efter 19 mån slit och ett MA
  • telgebo

Vaddå kommer den vanliga ff tillbaks snart som den var innan så man fattar sig på det?

Aldrig varit med om det som du beskriver Vi 4 låter ju konstigt att äggen kommer ut för hur blir det då med mens/plus?

• telgebo
    Vi 4 skrev 2011-03-06 12:47:15 följande:
    Fru Höst jag tycker att det ser lovande ut! Om du står ut att vänta kan du testa 18 dpo, då ska väl även de flesta med lite lägre hormonhalter få utslag på vanligt test med morgonurin. Annars -gör det imorgon bitti   Jag kan inte det där med ältest vid grav, men jag tror jag har hört att det inte funkar för alla...

Telgebo, jag har också sådana "flärpar" som en liten utbuktande "linje" på varje sida, jag har faktiskt inte tänkt på dem förrän alldeles nyligen då jag råkade bita mig där Ska undersöka om den ändrar sig under cykeln
    Ha ha gör det för mig var det tydligt men har samtidigt svårt att tro att det har nåt samband. men min blev större inför mens varje månsad och gjorde ont och nu denna gång så blev den inte större och inte öm så jag vet inte alls vad jag ska tro. ska bli intressant och se om du märker nån skillnad.
  • telgebo
    Trassel skrev 2011-03-06 13:13:17 följande:
    Vi4,
    hm, men borde inte äggena komma ut i samband med mensen, kan du verkligen komma ut tidigare? Det kan inte vara små slemklumpar med lite vitare slem du sett?

Telgebo
    ,nej den andra FF kommer inte tillbaka nu när de gjort om, du kan begära ett nytt lösenord som kommer till din mali! Och jo, jag googlade på bara salisylsyra och dåfick jag upp lite svar angående det.
    nu funkade ff för mig så nu kom jag in på min sida utan att skriva in lösen eller så, skönt.
  • telgebo
    MiAmore skrev 2011-03-06 13:14:34 följande:
    Så var mensen här. Suck
    skit också.
  • telgebo
    Lövet22 skrev 2011-03-06 13:06:12 följande:
    Jag har testat negativt varje morgon nu Så lovande vet jag inte, men något måste hända snart, blir tokig på denna ovissheten
    jag tycker du ska kontakta gyn.
  • telgebo
    Lövet22 skrev 2011-03-06 17:31:35 följande:
    Nåt måste ju hända. Åt ena eller andra hållet annars ringer jag gyn. Men det är nog lite tidigt än.
    det tycker jag. Jag hade likadant en gång för länge sedan negativa tester och ingen mens. gyn gjorde vul och tog test innan hon skrev ut tabletter för att jag skulle få mens.
  • telgebo

cykeln hakade upp sig helt enkelt då och varför vet jag inte.

• telgebo
    Lövet22 skrev 2011-03-06 17:47:46 följande:
    OK, vad bra Telgebo. Hade ingen aning om det, då kanske det inte är något helt konstigt. Tack för att du delar med dig
    ingen fara, det är det tråden är till för men i andra trådar med yngre så kallas man besserwisser när man ger råd och försöker hjälpa, så jävla less på 20 åringar som är oförskämda snorungar.
  • telgebo
    Lövet22 skrev 2011-03-06 17:52:01 följande:
    Det är roligt när man lär sig något man aldrig hört innan.
    precis men tydligen tål inte många inte verkligheten och då ska man inte fråga heller.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*