Vi 4 skrev 2011-04-06 10:37:12 följande:
lrika82, det ser ju jättefint ut idag

Håller tummarna! Hur var det med din lutelafas, är den 14 dagar? isåfall är väl tempen imorgon avgörande! Kramar till Bubblamaj, havsklippan, MiAmore och Bumbi!
Bengalen, fin vändning idag, upp precis ovanför strecket

tillsammans med den lilla spottingen ser det verkligen ut smo en implantationsipp
Vinkar hej till Bjornis som ajg inte sett förut

Håller med dig om att jag hoppas att jag ite är kvar när du kommer hit och börjar tempa i sommar
Telgebo, så jobbigt med all oro du bär på och nu ärven dessa mardrömmar! Kan du inte försöka vända på tankarna lite då och tänka att om 6 dagar får du veta hur det står till därinne. Allt talar ju för att det är bra, du har ju gjort vul och sett hjärtat slå, då är mf/ma risken ganska liten. Jag tror ocså att det skulle vara bra för dig att fundera över vad all oro står för, det är säkert dels pga ditt ma, men det låter som att det kan finnas mer där bakom. Det kan ju vara bra att försöka jobba lite med det, för oron blir ju tyvärr inte mindre när barnet väl kommer, då kommer ju massa annanoro om allt som kan hända och det är ju bättre att ta tag i det nu så kanske du inte behöver vara likao rolig när barnet väl kommer. När jag skriver ta tag i menar jag att be att få remiss till tex kurator eller psykolog och prata om oron och att få sätt att hantera oron. *kram*
Trassel, tror du att det är äl på G?
Har försökt med det men folk lyssnar ju inte på mig och mycket av min oro kan jag inte styra över då inte jag har det i mina händer tex som tar beslut. Det är tex fam rätten som jävlas och ställer in imgänge med mina andra barn och det i mig oroar mig varför dom gör det, men jag får aldrig nåt svar på vad dom sysslar med och gjort dem senaste 2,5 åren, dom är bara ena jävla idioter som förpestar både mitt och mina barns liv och påstår en massa dynga som är tagen från luften och missförstår och tolkar allt som dom vill.
Sedan är det ju mycket oro hur det kommer bli med pappan till detta barn, om han kommer fortsätta hålla sig borta eller dyka upp som gubben i lådan och vilja vara pappa plötsligt.Så det är mycket tankar, men den allra största oron nu är MA, den tanken är närvarande konstant. Kommer nog kunna slappna av när man har stor gravidmage och känner bebis sparka ofta att den lever, men när den inte sprkar blir man väl nojjig igen, om det går flera dagar utan rörelser där inne om den annars rör sig dagligen. Hade ju en sådan bebis en gång som inte rörde sig och det var ju akut läge då, dottern föddes prematur för hon mådde inte alls bra, så oron finns ju kvar sedan dess eftersom jag vart med om det tidigare.