*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Havsklippan, jag tycker att du har en bra inställning, och jag blir glad att läsa att du känner tillförsikt och att du verkar ha en bra bm som du ska få komma till och planera graviditeten!!! Önskar dig all lycka till!
Savannah, Vad jobbigt det verkar för er som fått falska tester och även när det blir väldigt svaga plus i början, själv har jag ingen erfarenhet av det, jag har bara testat de tre gånger jag varit gravid och alla gånger har jag väntat till några dagar efter bim och då fått väldigt tjocka plus, det har känts skönt att inte behöva fundera mer och jag tror inte att jag skulle orka med hela den där testanalysen också, en man blir ju onekligen ändå lite sugen på att testa tidigt eftersom flera av er ändå fått tydliga plus tidigt och inte behövt vänta de där h*lv'tesdagarna runt bim.
FruHöst, det behöver nog inte stegra sig mer, det ligger ju stadigt och fint, och många känner ju inte av det alls, så du kan absolut testa om du vill! Håller tummarna!
Decembra, det ser ju fint ut med ökad temp i dag, blir ju som en implantationsdipp innan om tempen håller sig uppe
sassahed, välkommen! Känner igen ditt nick, undrar om vi tempade samtidigt 08?
Vinkar till er andra...