• AMC80

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Bjornis: Tack för hjälpen. Och beklagar ditt ma. Jag kan inte ens föreställa mig hur ont det gör (i själen).
    Mitt vul kostade 300 har jag för mig. På sergelkliniken. Att se det lilla hjärtat var värt 5000 för mig med. Kanske tur för plånboken att man betalar innan man får se?

• AMC80

Telgebo: googla privat vul Stockholm så kommer det upp en massa alternativ. Sergel var bra och hyfsat billiga tycker jag.

• AMC80

Irika: fast alla ser ju inte något streck innan BIM. Även om du är säker på ÄL så räknas väl tiden från att ägget fäster, och den kan ju diffa med några dagar med.

Appropå strecket. Om du väljer att du inte sovit tillräckligt på din tempdipp senast, kommer det tillbaka då? Jag hade en jättehoppig kurva tills jag började med vag. temp. Munnens temp skiljer sig lite också beroende på om man sovit med öppen eller stängd mun. För visst tempade du i örat?

• AMC80

Kramlo: Jag åt rosenrot senaste cykeln. Och du har nog rätt, det var väldigt stabil temp till ÄL då jag slutade.
    Jag åt för att få en kortare cykel, men det blev den ju inte. Hade kanske blivit det om det iinte tagit sig på första rr-omgången.

• AMC80
    telgebo skrev 2011-04-09 17:38:04 följande:
    Visst sjunker tempen vid ÄL? Finns andra som hävdar motsatsen så nu vill jag veta.
    Min har inte gjort det.
  • AMC80

Vad vill du att vi ska tyda?
    Jag tycker det ser ut somdu hade äl, men att du inte fått något kryss eftersom du inte tempade så mycket innan stegringen.
    Du är på 13 DPO gissar jag så antingen får du ett + eller mens snart, beroende på hur lång lutealfas du har. Vill du ha + så ser den lovande ut eftersom den går uppåt. Har du 14 dagar normalt så borde den väl ha tagit ett steg nedåt idag annars, men det är ju svårt för mig att säga.

Det var min tolkning.

• AMC80

Ohh, grattis MiAmore. Vad roligt.

Jag sa att jag var bakis sist, det funkade för mig. Men det kanske känns elakt att säga så just på en möhippa.

• AMC80

Jag smyger in och gratulerar Havsklippan. Även om det var ett tag sedan mitt plus så är jag inne och läser även om jag inte skriver längre. Men ett grattis kan man ju inte låta bli. =)

• AMC80

Grattis Decembra. Jag hade ganska svaga med på testlagrets. Du kan kolla i mitt galleri om du vill. Vet inte om dina är mer eller mindre, men jag tror att det kan skilja mellan olika graviditeter med.

• AMC80

Åh så tråkigt Decembra. Kanske ett ägg som blev befruktat men inte fäste då?
    Jag fick ett svagt testresultat som blev svagare och försvann månaden innan jag fick mitt + så kanske har du liiite större chans nästa månad. =) (Om du följer min statistik, och den är ju än så länge oemotsagd)

Kram på dig.

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*