• AMC80

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Telgebo: Lycka till, nu gäller det. =)

In the making & vårflickan: Hej och välkomna.

FlakeZ, vad bra att du får hjälp. Att ha någon som lyssnar och försöker hjälpa till måste ju vara a och o. Jag hoppas på bra resultat framöver.

Hormonstinn: Det ser bra ut, hur lång lutealfas brukar du ha? 15 dagar nu beräknat på när du hade äl.

Peppen Ceke skrev var:
    "Tyvärr finns det ju inget du kan göra för att förbättra/försämra dina chancer som det är nu, så försök satsa på att må bra själv under tiden, så gott det går i alla fall."

och..

"Där har du ju ett tydligt symptom! Tröttheten Försök ta det lugnt och oroa dig mindre, för din egen skull. Jag skulle säkert va precis lika orolig själv dock, men det leder inget till.-- Inget du gör nu kan ju egentligen hjälpa eller stjälpa... Försök tänk att du väntar ett barn och inte ett missfall "

Tack för alla grattis, det värmer.

• AMC80

MiaPia, Tack tack. Jag är jätteglad.

Ceke, ajdå, men mycket mindre en dag är väldigt mycket bättre än ihållande i två veckor. Ska bli spännande att se vad som händer. Den såg ju lovande ut så än är inte hoppet ute.

Fru Höst: Kan det inte ha varit ett jättetidigt missfall då? Så att du fick + ena dagen, men att det försvann till andra? Jag hade svaga + några dagar förra cykeln.

Telgebo, jätteroligt. Verkligen bra att du fick se att allt är som det ska i magen. Skrattande

• AMC80

MiAmore, synd med minus. Vänta du om du orkar annars testa i morgon. Jag har för mig att billiga tester och testlagrets är bättre tidigt än cb men jag har inga säkra belägg för det.
    Jag skulle ha väntat till lördag iaf, då har de två dagarna gått som det tar för hcg-nivån att fördubblas. Lycka till

• AMC80

Ceke, ja testa och se du med om det är något. Känner du att det är annorlunda i kroppen så kanske det är ett litet pyre ändå.

• AMC80

Ceke: Fast du har väl 14 dagars lutealfas så det är ganska tidigt än.

MiAmore blev det något nytt test i morse?

• AMC80

MiAmore: appropå om tempen ändras om man går ned i vikt. Min (icke kvalificerade gissning) är att tempen borde kunna ändras om vikten ändras, men att det nog krävs mer än 2,5 kilos skillnad i sådana fall.

• AMC80

Ceke: nästa fredag alltså, bra tid då vet du definitivt om det är + eller - innan.

Rådjur så nära, bor du centralt eller på landet? Fina djur på håll.

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*