• AMC80

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Fru Höst, innerst inne vet jag att du har rätt (AnnJan

• AMC80

Fru Höst du har banne mig rätt. Jag ska sluta tempa och bara vara gravid. Min kompis höll med. Sluta oroa dig och njut av att vara gravid sa hon och det ska jag göra.

Mitt hela inlägg kom inte med sist. Det skulle stå till Telgebo att nej ingen höjning alls. Lik temp och olik sömn.

• AMC80

Idag har jag gjort min sista temp på förhoppningsvis åtta månader. Kvinnodagen är väl en bra dag att sluta på?

Kramlo: om jag hade vaknat och somnat om hade jag inte kryssat sdp, hade jag vaknat och varit illkissnödig med mindre än tre timmar till det egentliga uppstigandet så kanske jag hade mätt innan kissning istället. Fast förmodligen hade jag mätt när jag skulle ha gått upp ändå.

• AMC80

Med två positiva tester och en chart på 17 dpo så skulle jag nog våga säga grattis igen.

• AMC80

Men smittar vi i denna tråden eller vad är det frågan om? Låter ju helt klart positivt, prova du med morgonurin istället.

• AMC80

Jo Telgebo började väl och sedan var det väl Smurfettes tur. Vi verkar helt klart vara inne i ett gravidstim just nu.

• AMC80

Haha kinderägg, det vore väl tusan om det inte tog sig igår. Om det gör det har du en rolig historia att berätta för bebben.

Jag är så glad. Har börjat må illa idag. Inte så jag spyr, mer som att precis ha gått av en snurrig karusell.

Hur är det då Telgebo? Har det hänt något?

• AMC80

Bubblamaj kan du uppdatera mig om Fru Höst lägger in sin temp? Jag kollar sidan via fl-appen och där funkar inte temp.länkarna.

• AMC80

Telgebo: en kanske dum fråga men jag ser att din sidfot ändrats från 19 mån slit till 21 månader. Hur kommer det sig?

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*