Barbamamman- Ja usch, nu vill jag att alla tänder ska komma upp på en gång
Fast han har inte mera än 1 som man ser på g. Skönt o rensat upp bland leksaker iaf kan jag tänka mig, och vad jobbigt för dig att han strular på nätterna nu när du är hemma o ska plugga, kan inte vara lätt att plugga när man är trött.. Juliu strulade också i går natt.. han var vaken 1,5 timme o busade i sängen, tills han somnade brevid mig o då fick sova där resten av natten
Oj, nagellack kan ju inte vara så skönt o ha på läpparna, fick ni bort det då? Men usch vad irriterande med h&m leveransen, kanske är lika bra o säga att du inte vill ha grejerna om han ändå inte kan använda det nu lixom?
Pilea- Kul o göra om köket det blir säkert super snyggt när det är klart
Nej han kan inte skurit sig på någon list heller då han låg mitt på golvet lixom? jätte skumt det där.. Nej det blev ingen kanelbulle
min mamma kom o fika men hon hade med vaniljbullar istället
hon hade missat på något sätt att det var kanelbullensdag
Zandra- Men vadskönt att det verkar gå bra för han på praktiken iaf
och vilka snällla grannar du har..
Ain- vad tråkigt att det inte blev någon bio o stackare som fått halsfluss
i höstas hade jag både halsfluss o öroninflammation, så blir det ibland när man jobbar på fsk ..
Xgirl- Amma ska du bara göra så länge det känns bra för dig,k men tror absolut inte att du är för vek
Hade en fullspäckad dag i går så hann aldrig ´svara, men har gjort mitt bästa nu att läsa i kapp
fåtr skriva om min gårdag sedan har en bebis i knät