Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Xgirl - Jo men det är ju alltid folk som ska försöka "läxa upp" en hur man ska uppfostra sina barn, sådanna som har äldre barn speciellt eftersom detta är mitt första.. Har även vänner som tycker man ska göra si o så .. Äsch, har lärt mig stänga av.. Fast oftast kan jag inte o ryter i från istället o då blir det tyst haha, vilken roligt sätt hon har kommit på.. Bättre det än blöjan kanske iaf då Håller med dig det där om städningen.. När dom leker kan dom få leka o sedan kan man väl städa efteråt.. Kommer ihåg min brorsdotter när hon var yngre då gick dom "städrunda" på kvällen innan läggdags så plockade dom sakerna tillsammans o la på hennes rum även ett förberedande för läggdags .. Tycker att det var en jätte bra grej fakisktAin- åh vad kul o åka till Sverige o träffa syster din Så då blir du i sverige fram tills december elr? Vilken del av sverige reser ni till när ni åker hit då? Det är väl kul när man kan ha trevligt med sina grannar ...
Usch, Julius verkar ha fått en dålig vana nu att gå upp 6.30 samma sak idag igen.. Fast han har sovit från 21-6.30 utan någon mat.. Tycker det är kanon bra iaf Men hade hoppats att han skulle somna om där, men icke sa nicke... hehe