Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Usch då, hoppas han kryar på sig snabbt!
*Gäsp* Tänkte bara komma o visa att jag överlevde gårdagen Svarar på erat sedan .. hehe.. Puh, vilken gårdag.. Tror aldrig jag sett så mycket småbarnsföräldrar någonstans i hela mitt liv på ett o samma ställe.. Kan ju säga att det var som gamar allihopa.. haha.. Min kompis skulle till Novastar montern det var någon som ryckte mössan ur hennes hand som hon hade tagit Här köptes bara majskrokar, 1body o ett par byxor till + nya nappflaskor.. Det gick som sagt knappt o komma fram där.. Och så fick man stå i matkö i 55min för o vänta på hamburgare, kunde ju nästan tro det var nå lyx hamburgare och när man väl fick dom så var ju barnen hungriga, så då fick man ut äta kalla hamburgare.. Nej helt galet mycket folk, alldeles för mycket faktiskt.. Tycker synd om folk som ska dit idag, en lördag då det säkert är ännu mera folk.. Och Julius hosta har blivit värre Och sambon sov tydligen borta, svarar inte i telen elr någonting.. Så det blev ju en helvetes natt för mig också, är så trött ... Men det var mysigt med tacokvällen iaf.. Barnen somnade efter maten, så det blev idol för oss mammor i lugn o ro Tog ju emot att behöva gå hem sedan, men det funkade det med .. hehe..