Xgirl- Japp dom har drop in på Onsdagar o Måndagar på bvc, fast bara under en timmas tid.. Det är för dom som ej fått tider. För mellan 8mån och 1års ålder så bokar dom ej in besök utan då är det drop in som gäller.. och jag fick ju ingen tid nu då våran bvc tant är utomlands så då fick vi träffa andra bvc sktskan
Jo vissa gånger får man vänta läääänge men nu var vi "bara" 4 där så då gick det skapligt snabbt 30min
Med småbarn är det jobbigt, men Julius ålar ju så nu var det inte så jobbigt att vänta, han hittade en annan pojke att busa med... Usch vad jobbigt med migrän
Pilea- Mysigt o sitta hemma lite också, ja vi har drop in här på bvc Måndag o Onsdag.. det är faktiskt himlans bra i bland tycker jag.. Men stackars lilla Max då..
Barbamamman- Ja, det låter ju inte allt för roligt det där med din syrra.. Är det en yngre elr äldre? Du kanske har sagt det iof.. Så fall har jag missat..
Zandra- Naw, vad gullig han är
Längtar verkligen tills Julius är i den åldern faktiskt, folk säger att jag ska ta vara på denna tid.. Men gud så jag längtar tills han blir så stor... Det var ju bra att muffinsarna blev goda till slut iaf.. vad tokigt att Linn vaknade så mycket i natt då.. Julius sov från 19.30 tills 6 i morse, det måste vart rekord sedan fick han lite ersättning o somnade om tills 9 då väckte han sambon med att han rullade på honom o pillade han på örat
btw, gick kanon på bvc igår.. Fick ju träffa en annan bvc tant i går, så blir det ett till barn här så tänker jag välja henne
super trevlig o super duktig tillskillnad mot våran så verkade hon ha stenkoll, och Julius charmade henne direkt som han gör med alla numera med sin stora bruna ögon o sitt leende .. Farlig kille det där
han var super duktig o visade henne att han kunde sitta själv också... han väger nu 7630g och är 66 cm lång, min stooora kille
han följde sin kurva helt perfekt så det var ju skönt det.. Sedan gick vi till min arbetskollega o fikade.. Så vi blev kvar där till 16 då följde vi med o hämtade hennes "bonusdotter" sedan gick vi till thaivagnen o hämtade mat o åt där.. Så vi var inte hemma förns 19 igår och då var julius riktigt trött efter en heldag med lek.. Hon har ju en dotter dom fyllde 1 nydligen.. hehe .. så dom busade på dom 2
och snart ska vi åka iväg igen till en tjej här i trakterna o leka med 4 andra barn
Det var ju en tjej här från orten som startade en tråd för oss mammalediga, så vi blev 5mammor som träffas varje torsdag o umgås.. Så barnen får träffa varandra.. Och alla är födda på våren förutom 1pojke som är född nu i September ... Så det blir lek o bus idag igen ..