Pilea- Ja, gyn är väl inte det roligaste .. Vilken tur att det gick bra iaf o att Max var en snäll och duktig kille
Glittrax - Japp, Julius byxor är velour. Stackars lilla Nova som är sjuk, krya på henne!!
Xgirl- Ja om det hade funkat, han tröttnar efter 5min i sängen om ingen ger han uppmärksamhet tyvärr Men nu i kväll verkar han vara vaken länge, så då får man hoppas på att få sova i natt. han ligger här på golvet o göra sina djungelvrål just nu Men usch då så ofta du har ont i huvudet. vad jobbigt!! Vet att jag hade det så innan jag blev gravid hade ont i huvudet varje dag typ i 2 års tid.. Men sen när jag blev gravid försvann det plötsligt.. Stackars Selma som frös så!
Zandra - Tack, han är mammas gullegris Hoppas det funkar för Dan nu med medicinerna.. och vad skönt att Linn hade gått upp så bra i vikt då .. Du ska absolut inte känna att det är pinsamt att be om hjälp, tycker det är skit bra av folk som verkligen ber om det när dom behöver det.. Värre dom som inte ber om hjälp som går o bara tar allt i stället, det är ju oftast då det blir fel! Tycker du är jätte stark faktiskt!
Barbamamman - Om dagarna är han en pigg o glad kille, men nu efter sjukdommen så är han nästan trött hela tiden. Vet inte om det är pencilinet som gör han trött? Du har med andra ord haft fullt upp idag, usch förstår dig! Vissa dagar kan dom verkligen försöka ta dö på en. Tur är min inte så stor ännu, men han blir nog det 1 dag också Agathon gör framsteg !! Duktig kille.
Har som sagt en helt vild o galen kille vakne fortfarande. Så nu när han är vaken så här länge så hoppas jag vekrligen han sover hela natten nu, han är hur pigg som helst.. Fick tid till öron,näsa, hals läkaren idag.. Inte förns 28december dock. Jobbigt när det är så pass lång vänte tid. Vill ju ha svar nu på om det är något problem med hans näsa!