Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Xgirl- Ja, det känns alldeles för fel det skär lixom i mammahjärtat Nej så det där funkar inte för mig, gnäller han som du säger då är det en annnan sak, då får han gärna ligga där o gnälla. Men när han verkligen gråter då funkar det inte .. Ja det kan ju vara något sådant. Det är ju samma sak han somnar ju gärna inte med sin pappa, så dom får väl komma på rutiner för det när jag börjar jobba. Men oftast på kvällarna somnar han i våran säng direkt efter vällingen och jag tycker det funkar utmärkt. Men det är mest dagarna, för då dricker han ju ej välling. Då somnar han gärna i min famn .Zandra- Juste ja, glömde ju helt bort att Dan var hemma tills dess Ja men det är väl jätte skönt att det funkat för Noah så. det är så jag skulle vilja ha det med Julius .. Men det låter ju som en jätte mysig nyår med familjen bara. Det är typ så det kommer vara för oss också. eftersom vi är så himlans nära min bror och hans familj, vi umgås ju gärna allihopa lixom. Så det känns som en familj till Alltså, när jag var typ från 16 tills jag träffade min sambo för 3 år sedan, så "bodde" jag typ hos min bror.. Jag sov där varje helg när jag inte hade jobb elr skola lixom Åh, det låter ju som en toppen middag det där.. Muuums !! Vad gulligt att barnen leker så bra tillsammans!