Inlägg från: Madde01
|
-
-
Barbamamman- Ja, någonting måste det ju vara på g iaf här Usch vad jobbigt för dig att ni har en strulig natt, Julius vaknade 1 i natt o gnällde lite, så fick han äta sedan somna om.. Och sen vakna han 5.30 så fick han ligga lite brevid oss i sängen. men då bara busar han Alla våra små är lika.. haha...
Glittrax - Men usch, vart bor ni där det är så kallt? .. Och klart du ska hänga kvar, du svarar när du har tid o ork.. Så kan du sitta o kika på hur vi andra har det i våran vardag hahaa -
Zandra - Ja flygande jakob är helt underbart gott, kan ju säga att jag njöt av varje tugga åt 2stora portioner.. hahah Min pappa trodde väl att jag aldrig åt mat hemma så mycket som jag åt..Men usch, stackars dig som är sjuk ... Kry på dig, sen är det så typiskt att det ska strula extra mycket när man är sjuk..
Barbamamman- Stackars Agathon som också har feber, krya på han.. Och din äldsta son vilken bula han har under ögat , men vad söt han är Tycker absolut du gör rätt i det att ta upp det, det som händer på skoltid måste ju lärarna ha koll på ... Vilka gottisar ni är då Som jag ... haah..
Glittrax- Ja det är gott, lite mattips skadar aldrig, kan bli väldigt enformigt här hemma när vi lagar mat faktiskt.. hehe..
Xgirl - Stackars selma Krya på henne också.. Många som är sjuka nu till hösten.. Men det var ju super snällt av din man att komma hem iaf.. Oj, så Arvid har tänder på G iaf , ser fortfarande ingenting på J här..
BlueRoose- Hej o välkommen hit Här är en tråd man får läsa i kapp.. Super skoj ,,.,
Pilea- Vilken sötnos.. Det där ser ju stabilt ut
Puh, har sovit middag i 2 timmar här nu.. Vi som skulle till öppna förskolan, men det är ju försent nu.. Trodde ALDRIG att J skulle sova så här länge, han somnade brevid mig i sängen 12 o vaknade nyss... Och öppna förskolan började för en kvart sen o vi är itne ens halvt påklädda.. haah.. Men det var välbehövliga 2 timmar, kan ju säga att vi gick upp 5 i morse Inte så kul direkt , så trötta är vi idag... blä..
Men vi fick oss en promenad i morse, för i går ringde nämligen storebror för dom hade varit ute o plockat svamp dom hade hittat massor med kantareller.. Så frågade han om jag ville ha, jag som älskar stekta kantareller kunde inte säga nej .. haha, så kl. 9 gick jag o J ned mot hans jobb o hämtade kantareller o så hade brorsan varit så himlans gullig o tagit med smörgås tårta också , som han hade gjort hemma i går.. Så fick en bit smörgåstårta o massor med kantareller.. Smörgås tårtan mumsade jag i mig direkt när vi kom hem.. Och till middag i dag ska jag göra hasselbackspotatis med hemma gjorda pannbiffar o stekta KANTARELLER tycker nämligen det är urtrist o plocka svamp, så man blir skit glad när han gör det så får man ... -
Pilea- Ja, men så kan det bli.. Vi behövde vila båda 2, men blev lite längre än vi hade tänkt.. Trodde bara han skulle sova till 13 Nej det är gottigt det.. Tråkigt man får äta själv bara, sambon kommer hem så sent ikväll..
Ja, det är trist att väcka när dom sover .. Ja blir alldeles för avancerat att köra hem 2vagnar för dig kan jag tänka mig .. Men vad dåligt av förskolan att dom inte kan köra in den, Vart har dom alla andra vagnar någonstans då? Menar dom som sover i vagnen på dagis? -
hhaha, så här busar Julius.. Försöker dra ned playstationet ... det roligaste är ju att han får tag i det till slut han har försökt dra ut minneskortet flera ggr -
Men vad kul.... här ska man göra ersättning till en super hungrig unge... Så har vi inge jäkla vatten!! kan man bli mer irriterad eller
-
Zandra- Ja han är en liten gullegris Ja jag älskar kantareller.. Önskar att jag också hade intresse av att gå i skogen o leta svamp.. Men dom gångerna jag har försökt har jag inte hittat en enda.. Är nog där allt hänger på .. hehe Texas longhorn.. Gud så gott Inte ätit där på FLERA år.. Ja, då är det lika bra ni kommer på en reservplan iaf.. Fall det skulle vara fullt, man vet ju faktiskt aldrig... Vilket super snyggt tyg
-
Zandra- Nej dom hade stängt av vattnet i 45min.. Grymt irriterande, och ingen info had man fått Som tur var så hade han ju potatis o morots purén i kylskåpet.. Så det fick ju bli den, fast det lilla blev han inte direkt mätt på.. Ja, jag har verkligen inga svampögon haha.. Också bara ätit deras burgare men dom är ju helt otoligt goda.. Så kan tänka mig att köttet är namnman.. Hittat någon mera resturang nu då?
Usch vad Julius blev ledsen förut, Sambon kom hem en sväng innan det var dags för att åka o jobba igen och när han åkte igen så bröt J ihop totalt han har alltid varit himlans mammig, men nu var det minsann pappa som gällde.. Så han hade jätte svårt o somna nu.. han somnade inte förns 20.. Och med massa tårar o strul innan .. lilla plutten då .. Tror hans pappa blev lite tagen faktiskt .. -
BlueRoose- Vi var en kortis ute på promenad på förmiddagen, då vi skulle gå o hämta svamp o smörgåstårta.. Annars som sagt så råkade jag o J sova middag lite allt för länge, så vi missade öppna förskolan idag.. Men det är skönt o bara vara hemma också ..
Zandra- Japp du o jag spammar tråden idag.. haha.. Ja fast tror han tycker det är rätt skönt samtidigt som det blir jobbigt lixom.. För i somras då var Julius extremt mammig, han ville inte ens gå till sambon han började gråta direkt när han kom till hans famn lixom, så på ett sätt tror jag han tycker det är skönt att få en slags bekräftelse av J att han verkligen vill vara med honom nu .. Men den menyn såg ju helt underbar ut Farligt o sitta o kolla.. haha.. Nej gillar inte heller sådanna fin resturanger om man säger så.. tycker som du faktiskt där.. -
Ain- Ja han är gullig med sina bollar till fötter Vad länge du sitter uppe på kvällarna..
Zandra- Ja blev lite hungrig när man satt o kollade usch, då har vi typ haft samma morgon.. Julius vaknade 4 skit förbannad ville inte ammas, nej så det var ju bara gå upp med honom o fixa ersättning, mata honom i soffan samtidigt som man sitter o vaggar honom för att han ska somna om unge säger jag bara.. men han somnade iaf om till 6...