• Madde01

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

Barbamamman- Oj, 14dagar usch då vad jobbigt ... Men som sagt, det är ju himlans tur att dom har delat upp det så.. Bättre 14dagar än 2,5månad Flört Njae.. Inte så där.. Men han vet nog hur jag känner, det är jag helt säker på.. Man ser det på mitt kroppsspråk Tungan ute Men usch att han vaknar o är vaken på natten.. Vad jobbigt för dig, här kliver vi upp tidigt på morgonen istället.. Julius vaknade kl. 5.15 men då la ja han mellan oss i sängen ett tag, men han låg bara o busa nöp sin pappa i näsan o rullade fram o tillbaka Flört Så kl. 6 gav jag upp o klev upp i stället.. haha, fyller du år? elr vill dom bara vara snälla?

Zandra - Ja, dom väger lika mycket men hon är 2cm längre bara ju Glad var iof för 2veckor sedan o växer snaabbt gör dom.. hehe.. Ja hoppas magen fixar sig nu ..
  • Madde01
                                                    {#emotions_dlg.flower}SkrattandeBarbamamman-  GRATTIS Skrattande{#emotions_dlg.flower}
  • Madde01
    Xgirl- Jadu, jag vet faktiskt inte vad det är med humöret just nu Rynkar på näsan Ja, mensen är helgalen.. Fattar inte, blöder enbart på morgonen o har gjort det i en vecka nu .. Hm, skumt det där.. Blöder ytterst lite på dagarna också ibland, inget på nätterna.. Nej det får vi verkligen hoppas att jag INTE är Skrattande Det vore väl nått det? haha..

Barbamamman- Usch då , vilken dag du verkar ha haft.. Vi har haft en hemma dag i dag för första gången på typ 1vecka.. Det var riktigt skönt Glad Hoppas du får ligga på soffan i kväll o vila dig, och framför allt att du får SOVA i natt .. hehe.. Hur gammal är Alwin då? Eftersom du reagerat på talet? Förresten, blev tårtan god? Skrattande

Hittade nyss 2rabatt kuponger på name it 50% rabatt på båda, som man fick från bb o dom har inte gått ut ännu .. Så jäkla tråkigt bara att man inte har name it i centrumet som ligger närmast som det är enkelt att ta sig till kommunalt, med tanke på att jag inte har körkort Rynkar på näsan 
  • Madde01
    Pilea - Julius vägde 6660 g och var 62lång vid 5 månader .. Ja det är ju ändå halva priset lixom, det klagar man inte på direkt ...

Zandra - Ja, julius är född 8/3 Glad Så han är lite mera än en månad äldre än Linn .. haha, usch det vore nått va? Nej det skulle jag aldrig orka just nu ..

Nej nu måste jag fortsätta kolla kungarna av tylösand.. Vilket jäkla program ... Fortsätter svara imorgon
  • Madde01
    Xgirl- har faktiskt inte tänkt på om det fanns koder.. Kanske ska kolla det Skrattande Alltså, den var typ "normal" elr vad man ska säga.. haha, svårt o förklara lixom ... Nej hoppas verkligne inte man är gravid änn, får gärna vänta 2-3år med det. . hehe

Barbamamman- Ja, det är itne så kul med blödningar.. Ja, men språket kommer tids nog det tror jag med.. Ja det är kanoners med förskola på det sättet, det hjälper så mycket.. Har du också haft knorr inatt? Du är inte ensam, tror Julius vaknade 3ggr i natt Obestämd Som tur var så tog sambon han sista gången, så var han vaken med han i en timme tills lille plutt blev trött.. han måste ju kommit en period elr nått .. Han har inte ätit på nätterna på evigheter o i natt både ammades han o åt ersättning .. jätte jobbigt Rynkar på näsan

Pilea- Ja Max är lite längre än vad Julius var, men han väger mera Skrattande Vi har en liten tjockis.. hehe

Zandra- haha, det  gör jag inte heller..Men kan bara inte låta bli att kolla på sådant skit Tungan ute Vad gulligt av Dan o städa när ni var borta Glad
  • Madde01

Barbamamman- Ja det undrar jag med Tungan ute Julius är också frukansvärt trött, men han får inte sova ännu.. hehe.. Han måste försöka hålla sig vaken en timme till.. Annars blir det väl upp 4 imorgon bitti ... Han har nyss sovit i en halvtimme på soffan o är fortfarande extremt gnällig.. Puh...

• Madde01
    Zandra- Ja usch, vilken natt vi haft i natt.. Han har vaknat o gnällt hela tiden.. Sambon sa det, han är ju vaken rätt sent på kvällarna.. Så han har hört ahn hela tiden, så jag måste då gått upp i sömnen o guppat på Julius rumpa tills han somnat om, för jag var bara medveten om att jag gjort det 1 gång Tungan ute haha, så trött är jag numera på kvällarna.. Och nu har han sovit i 1 timme i sträck på dagen, kors i taket säger jag bara Flört Tro det kan vara tänder på g? elr är det någon fas tro? .. Vad skönt att ni fått vagnen såld, alltid bra med lite extra pengar .. hehe

Barbamamman - Gud vad skönt för dig att du sovit i natt... Men usch för alla räkningar.. Hatar räkningar.. Jag får ju mamma pengarna på måndag o dom försvinner lika snabbt som dom kommer in Rynkar på näsan mummms vad gott med pizza :) Här blir det kyckling wook som min mamma kommer med faktiskt, älskar mammas kyckling wook så hade hon gjort det igår så det blev över till oss med.. Tycker det var riktigt gulligt av henne att tänka på mig då.. Då hon vet att det är min favorit mat Skrattande

Xgirl- usch för regn.. Här är det molnigt.. men inge regn än så länge Skrattande 

Pilea- Stackars dig som fått mjölkstockning.. Hoppas pumpen hjälper...

Nu kommer jag kanske bli lite frånvarande här i 2dagar, sambon har nämligen vart så underbar o tagit ledig 2dagar nu.. Så nu blir det till o ha lite familje mys Skrattande Loooove it...
    Men jag kommer självklart in o skriver lite då o då.. Men kanske inte lika ofta Flört
    Och som sagt, vad Julius är gnällig numera Rynkar på näsan han har alltid varit en så glad o snäll bebis.. Tror han kommit in i en ritkig fas just nu .. Nu vakna han .. Så nu blir det o gos med han ..
  • Madde01
    lunaria skrev 2010-09-24 15:28:00 följande:
    Madde: ååh va mysigt att han tagit ledigt, ni får njuta ordentligt . usch vi verkar då ha gnällfisar allihopa just nu då .

glömde skriva förut att vi testade morotspuré idag, hon tycker ju verkligen inte om majs eller potatispuré!! men detta var tydligen mumsigt, hon öppnade munnen som en liten fågelunge
    haha, ja jag förstår inte vad det är Tungan ute Japp riktigt trevligt faktiskt :D
  • Madde01

Jadå det blev mys i går Julius somnade 19.30 då blev det chips o dip o en film Glad Dock var jag sååå trött igår så gick o la mig 22 Tungan ute Så social är jag numera.. haha, nä men efter gårdagens bråk å¨natten var man ju trött..
    Men gud så bra Julius har sovit i natt då sov till 4 fick mat somnade om brevid mig till 7 Skrattande Snacka man känner sig utvilad idag...

Zandra - Men vad bra att hon gillade morotspuré iaf då Glad åh, så ni har också fått en skön natt? vad härligt..
    Ja är dom förstora kan man alltid sy upp, hade varit jobbigare om dom varit försmå då kan man inte göra nått åt det lixom...

Pilea- Vad skönt att det släppte verkligen..

Ain- Vad är det för en slags film? känner igen namnt Tungan ute säkert sätt på reklam.. hehe

• Madde01
    Barbamamman- Skönt att ni ska få renoverat badrum nu då.. Usch, kan förstå att du blir nervös när det börjar droppa vatten skulle jag också bli..

Zandra- Ja det är skönt när han väl sover bra numera Flört Känns som att våra barn är i samma fas.. haha, igår var han faktiskt snäll mesta delen av dagen ..Hna vill ju absolut inte heller ligga i vagnen, det får man fixa när han har somnat DJUPT. För han ska nämligen somna sittandes ... hel tokig har han blivit Tungan ute Börjar ju undra när denna fas ska ta slut ? .

Pilea - Vad mycket saker du fick för så lite pengar, vad kul Glad Det är ju skti bra det .. Mysigt o leka i lekparken med barnen Skrattande

Xgirl- Skönt o få det städat iaf, sambon hade storstädning i köket igår kväll Tungan ute Vet inte vad som flög i han .. hehe. Vad jobbigt när barnen inte kan sova Rynkar på näsan Hoppas du fick lite egen tid framför  tvn iaf Skrattande

Usch, idag är det tvättstuga Rynkar på näsan  Sedan åker sambon o jobbar då ska jag o Julius gå ned o hälsa på min pappa har vi bestämt .. trevligt det, faktistk längesedan man träffade han ..
Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)