-
-
Barbamamman- Ja, jätte kul verkligen tror du klarar det galant ... Ja man vill ju gärna inte plugga i hjäl sig i flera år, jag har ju tänkt plugga vidare till fsk lärare när ekonomin säger att det är ok dock är det 3,5 år och sedan måste jag plugga upp lite ämnen också.. Så det känner ju hur kämpigt som helst tyvärr .. Är inte en sådan som gillar att plugga, önskar att jag var det .. Men det är jag verkligen inte..
Ja det är super kul o se framstegen, var verkligen kul när han gjorde igår.. Dock så missade jag filma när han hade fått in rätta snitsen o tog sig jätte snabbt fram Men filmade senare på kvällen när han tog sig frammåt på samma sätt fast saktare ... haha, vad gulligt. Den sång skulle jag velat hört Somnade alla barnen till slut då? Usch vad tråkigt att dom är sjuka också, krya på dom alla ..
Zandra - Klart det finns smärtlindring o få... Min bm som jag fick hon försökte tvinga mig till epidural fast jag inte ville, sambon blev ju helt galen på henne, så han sa ju också ifrån till slut.. Jag ville bara ha lustgas men det fattade inte hon och hade dom satt epiduralen så hade den inte hunnit börja värka innan Julius var ute, så jäkla tur att vi sa i från båda 2 .. Vad bra att du fått klänningen såld nu då, lit extra pengar är aldrig fel -
Xgirl - Ja, han gör verkligen framsteg nu min lilla plutt jag blir super stolt o berättar för alla på engång hahah Ja, jag verkligen ÄLSKAR mitt jobb, inte många som säger det.. Sen finns det ju vissa tråkiga saker som man gör utanför barngruppen, visst det är mindre kul.. Men allt som har med barngrupp o föräldrar arbeten är super kul, har svårt att se mig i nått annat yrke liksom .. hehe Ja absolut, så fort ekonomin finns där så ska jag plugga, det har jag sagt till min sambo också .. Så det vet han att jag vill.. Fast jag verkligen avskyr att sitta i skolbänken .. Vad jobbar du som då när du inte är föräldrar ledig alltså? Jag återtog mina mini-piller jag.. Men det är ju enbart för att jag bara ska kunna lägga av med dom när jag är sugen på en liten till, jag vill ju gärna ha ganska tätt Typ 2år elr nått. .hehe. Men vad konstigt att hon inte ville prata om Kopparspiral när du ändå var intresserad av det, ska hört från andra att det ska vara ett bra alternativ...
Zandra- Ja jag hade ju kameran när han tog sig fram lite iaf.. Men missade när han verkligen var super snabb på att jaga flaskan tyvärr... Ja, det är klart man vill att dom ska finnas till hands o prata med absolut.. Det hade till o med jag fast jag inte var ett dugg rädd för förlossningen, jag fick ju chansen att prata med en super förlossnings läkare kvällen innan, så han förklarade allt super o var jätte trevlig.. Vart dock lite besviken att det inte var han som var med under självaste förlossningen men fick en annan läkare han var också bra, men han kändes lite mera stel
Barbamamman - Ni måste väl ha en buss för o få plats med alla stolar? Bra att dom får ärva av varandra iaf, har inte hittat någon bilstol till Julius än Vet inte ens när det är dags för en ny? Kanske måste kolla upp det snart Tror inte att jag vill inse att han blir större.. hahah. Han är ju mammas lillabebis Sambon tycker dock inte att han är någon bebis längre minsann .. haha..
Pilea- Kommer dom o hämtar kläder o sådant vid tomtgränsen? Det är ju bra om man vill bli av med saker ju
Ursäkta om jag missat nått .. Inte vart så aktiv i dag, då vi haft mamma på besök o Julius har haft någon knasig vaken dag -
Pilea- googlade på stolen, blev så jäkla nyfiken Vilken bra stol alltså.. Den var ju toppen, inte visste jag att det fanns stolar man kunde fälla ryggen på ...
-
Barbamamman- Okej, vore väl skönt om alla fick plats om man ska någonstans allihopa En opel vivaro har min moster o dom har "bara" 5 barn Okej, nja huvudet över kanten det är ett bra tag kvar .. han är inte allt för lång, han är ju 63cm nu .. Hur lång är Agathon? Ja usch vad jobbigt när dom sover så dåligt. Julius har börjat vakna vid 2, han tror väl han ska få mat elr nått Men det är bara guppa lite på rumpan i sängen så somnar han om
Behöver du bara säga till när du tror han behöver medicinhöjning? kom han med bussen nu då? -
Zandra - Ja jag hade en riktig förlossningsläkare med, vet ej om det berodde på HF elr igångsättningen Men han kom in då o då o fråga hur jag mådde o om allt gick bra också.. Sedan kom han in springandes när lilleplutt kom ut.. Bra att hon vilar iaf.. Julius somnade nyss, det var dock inte så bra.. Vi ska ut o gå kl. 10 jag o några tjejer till med barnen. Och Julius har inte ens hunnit äta gröt elr klä på sig sedan.. Så det blir nog jäkligt stressigt sen, vill ju inte väcka honom o det går inte för då grinar han bara o då får han ändå inte i sig någon gröt
Barbamamman- Ja och renovering av badrummet är ju inte gratis, vi fick ju vårat badrum i lägenheten renoverad när vi flyttade in, lite gnäll så fixar dom .. hah . men nu har det börjat lukta nått otroligt äckligt där inne.. Dom måste ju gjort nått galet med tätning av toan elr nått.. Vi ska ringa vaktmästaren här nästa vecka ihop om att dom kan göra nått åt stanken... Okej, hur funkar det i skolan o så då? Vad jobbigt med bråk på morgonen -
Nu får ni ursäkta om jag missar att svara på nått, har haft en väldigt arg kväll i kväll lr Julius har haft rättare sagt..han har vart trött sedan 17.30 tyckte inte riktigt att det var time att sova middag elr natt då .. Så jag har försökt göra allt för att hålal han vaken, han har badat o lekt i vattnet men efter badet så då bröt helvetet löst.. Så det var bara ge välling nu o sova.. Så nu har jag lagt han i sängen så nu sover han som en stock.. Får väl hoppas att han sover hela natten nu ..
Barbamamman- Men va? Får han inte gå särskola? Har dom sagt varför? Låter ju jätte konstigt, man vill ju att ens barn ska ha det bästa lixom.. Och nu dom sista åren är det ju allt som gäller lixom, det borde väl lärare om nått förstå? Usch nu blev jag irriterad... Fy så obehagligt med män som åker o plockar upp barn i bilarna Naw, har nästa fått feber nu .. Krya på han...
Zandra - Ja han är inte stor inte min lilla plutt han har ju en kompis som är en vecka yngre än honom o han väger 3 kilo mera o är ett huvud längre.. haha, ser faktiskt lite roligt ut när dom ligger på golvet Gud vad snällt av Extra farmorn.. Det är verkligen nått jag o sambon också skulle behöva känns det som, vi umgås sällan nu för tiden det är nått jag mår skit dåligt över, men han vekar inte bry sig som jag .. tyvärr.. För när Julius väl sover då är sambon o jobbar han kommer hem vid typ 22-23 på kvällarna o då brukar jag vara JÄTTE trött .. Men tycker verkligen också ni bara ska NJUTA av tiden ni får ensamma tillsammans Blir nog bra hur ni än gör tror jag dte .. hehe
Pilea- Vilken flaska använder ni då? Har ni testat olika? -
Pilea- Den har vi också, iof har Julius aldrig haft nå problem med vilken flaska det än är Nämen, har maken testat ge i flaska? Annars kan ju det vara ett alternativ.. Max vet ju att de finns bättre mat hos dig lixom , hehe Jo här hemma har vi en som bara äter fruktpuréer o gröt.. Gjorde egen mat igår, den verkade han gilla men det blev lite stora bitar av köttet.. Så ska testa göra lite pasta med broccoli för det var det i maten i går men så var det renskav .. Så idag blir det bara pasta o broccoli i hopp om att han börjar äta snart
-
Usch, idag gick vi upp 4.00 Julius vaknade i sin säng heelt klarvaken kl. 3.15.. Han låg där o prata för fulla muggar.. Testade ge han bröstet, men nej . Gick o gjorde flaska, det åt han.. Men han var skit pigg, han låg mellan oss i sängen o rullade fram o tillbaka rullade på sin pappa väckte honom han var helt tokig i morse våran lilla fis.. Så till slut kände jag att det var lika bra att gå upp .. haha.. Så lekte han på golvet 1timme o sedan somnade han om i soffan .. Vakna lekte 2 timmar o nu sover han igen o har gjort 1timme
-
Barbamman- Ja, man ska ju se till varje barn enskilda behov ... Så är det iaf inom förskola Kan förstå dig att hon inte fick cykla så långt själv, jätte obehagligt .. När jag var liten hade vi en pedofil i samhället där jag bor som härjade runt .. Jätte obehagligt allt sådant, ens barn är ju lixom det bästa man har ... Lilla Agathon då har han fortfarande feber?