Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Barbamamman: Hmm, vilken jobbig svägerska du har. :-/ Visst kan jag förstå om det kändes dumt för henne att hennes barn fick när de inte köpt till er, men det var ju inte du som "började". Vilken hemsk kommentar om att du ska skaffa dig ett liv sen. Men wow, tänk om ni fick tag på ett så stort hus!! Hur går det med er utbyggnad som ni ska göra?Zandra: Skönt att ni fick en lugn och mysig jul. Läste ju det där om Acoa-gruppen på fejan, förstår att det var en tråkig situation att hamna i, att bli anklagad av att svika dem för att du är sjuk..
Ain: Spännande att det är tradition med jesubarnet i Österrike, hur "kommer" han med julklapparna? Låter som ni haft det jättetrevligt!
Här har julen också varit bra. Jag har dessutom nu i dagarna börjat minska på min medicin, och nästan inte känt av några problem med det, skönt. Min läkare tycker ju att jag nu ska äta denna halva dosen i åtminstone 3 månader till, samt öka till min "vanliga" dos vid pms, men jag är sugen på att sluta helt, och bara ta den låga dosen vid pms.