Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Puh, igår var vi då i Ullared. Åkte före 5.30 på morgonen och kom hem 19.30. Och dyrt blev det! Men fick köpt de flesta födelsedagspresenter (4 barn i släkten som fyller under hösten) samt julklappar till barn. Fast hittade faktiskt inga julklappar till Arvid.
Det finns tydligen en Gekås bildtråd, så jag la in bilder och priser på det vi köpte där:
www.familjeliv.se/Forum-19-88/m50894492.html
Selma fick lite playmobil när jag kom hem igår, och det blev hon glad över och började leka med direkt.
Zandra: Så bra att du kan få komma till kuratorn och få hjälp med hur du ska hantera barnen nu i skilsmässan. Ja jag fattar inte varför han sa att Andreas ska utredas för ADD, det borde ju vara det som läkaren sa som han ska utredas för?? Så jag ska försöka få Andreas till att berätta att enligt läkaren var det troligen INTE ADD eftersom något han svarat på inte stämde. De måste ju kolla upp det där!
Barbamamman: Åh vilka mysiga dagar ni verkar ha haft! Det är väl inte ofta ni blir barnlediga sådär. Jag har inte köpt sådana där stickor än, men ska göra det när jag får tillfälle, för i morse kissade hon när hon stod i sin säng.