Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Zandra: Näää, det är inte sant, fick du åka ambulans till sjukhuset?? Så knäppt. Har tabletterna hjälpt något ännu? Jaha, så du har migrän med, inte konstigt att du hade huvudvärk med den kombinationen. Aha, så Noah har många "konstigheter" för sig helt enkelt. Men sen kan vissa saker säkert bara vara sånt de kan gå igenom, för Selma var ju hysteriskt rädd för dammsugaren här för ett tag sedan så när vi körde den så bara skrek och grät hon. Nu går det bra med dammsugaren men hon har blivit lite rädd för spindlar, humlor, flugor och andra kryp. Vet inte om det kan vara lugnande för er på något vis men. Det handlar ju om andra saker med, förstår jag. Men såå duktig Linn är som kan tvätta händerna nästan själv! Kul att hon fick en hopphäst, det lät ju som en bra present. Hoppas du får spendera lite tid med henne idag istället.Barbamamman: Men vad tusan, varför blir operationen uppskjuten nu då?? Fy tusan, 20 mil åker man ju inte hur som helst heller! Så himla dåligt. Åh så skönt att Abbe ska få protes nu! Jaha, så Abbe är också så med rutinerna? Selma kan också vara lite sån, fast det är nog mer sådär som 3-åringar kan vara. Liksom att det ska ske på det sätt som de fått för sig. Har ni misstänkt någon problematik med Abbe så som Fredde har? Eftersom de är lika på det viset menar jag, jag vet ju inte om det finns några som helst andra likheter.
Jo angående Arvid så är det ju säkert tänderna som spökar. Jag tror det är flera på gång för oj vad han gnuggar med fingrar och nappar i munnen! Bitringar fattar han inte vad de ska användas till. Nu vill han heller inte äta mycket annat än välling.
Jag har varit på KBT idag och då pratade vi om min PMS, hon tog det på stort allvar för hon är så himla bra. Och hon sa att hormonspiral kan ofta lindra PMS, även om man inte har tålt p-piller (som jag inte gjorde) så kan man ofta tåla hormonspiral ändå för det är så väldigt mycket mindre hormoner i det. Så det kanske hade varit något för mig ändå. Tycker dock att jag borde känna mig gladare snart för nu har ju mensen satt igång (jäklar vilken mensvärk jag hade i natt). Men det kommer väl... Jag kom i alla fall inte på någon bra anledning till att inte köpa med mig en muffin och lite choklad hem.
Det var lustigt för Andreas hade också tid på vuxenpsyk just kl 10 idag då jag skulle vara där, så vi hade följe dit. Stackarn fick ju lämna urinprov medan en sköterska stod och kollade på!! Men blodprov sa de nu att de tydligen ska ta i efterhand istället. Sen fick han fylla i formulär med en miljon frågor, 2 timmar var han där. Nu tror jag de ska ha samråd ang om det blir utredning, eller också skulle han dit någon mer gång innan dess. Andreas hade som vanligt inte koll.