• lavender

Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!

Jag gjorde moderkaksprov i måndags pga höga siffror på KUB:en.

Det var en nervös väntan innan provet och är en nu en minst lika nervös väntan på provsvar, så nu undrar jag om det finns fler därute så vi kan vänta och tillsammans?

• Svar på tråden Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!
  • Charlie40
    SoMa72 skrev 2014-03-23 16:02:13 följande:

Bra, peppar peppar... Är i v 36 nu och har snittdatum 17 apr, så nu närmar det sig med stormsteg.

Åhhhh härligt. Ungefär då skulle jag oxå fått vår tös med planerat snitt. En liten påskpresent :) Lycka Till! Kram
  • maoliiin
    Charlie40 skrev 2014-03-22 19:04:51 följande:
    Det är en liten en där inne. Plus på cb digital idag :) nu är det lååååånga veckor till vi vet om allt är ok, jag måste bara tro det.

Vad roligt grattis! :) Jag hoppas, och tror, att allt är okej, det är din tur nu :) Själv försöker jag komma på något att göra så att den 28 maj ska komma lite snabbare ;)
  • SoMa72
    Charlie40 skrev 2014-03-23 23:55:58 följande:
    Åhhhh härligt. Ungefär då skulle jag oxå fått vår tös med planerat snitt. En liten påskpresent :) Lycka Till! Kram

Nu håller jag tummarna såååå hårt för att det blir bebbe för er den här gången! {#emotions_dlg.flower} När blir BF i sånt fall?
    Kram och stort lycka till!
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ Lillasyster apr 2014 ♥ ♥ ♥
  • SweetLi

gjorde MKP idag pga 1:140 i risk på KUB.
    .... allt såg fint ut på ultraljudet men nu väntar en v nervös väntan.

jobbade ni som vanligt eftr ert prov ?

• SoMa72
    SweetLi skrev 2014-03-24 12:08:00 följande:

Jag var ledig två dagar, tog det säkra före det osäkra.
    Håller tummarna för att du får bra svar!  
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ Lillasyster apr 2014 ♥ ♥ ♥
  • Hattifnattan
    SweetLi skrev 2014-03-24 12:08:00 följande:

Vi gjorde oxo mkp idag. När skulle ni få svar? Snabba analysen lr den fullständiga?

Håller tummarna för oss båda
  • SweetLi
    Hattifnattan skrev 2014-03-24 16:35:11 följande:
    Vi gjorde oxo mkp idag. När skulle ni få svar? Snabba analysen lr den fullständiga?
    Håller tummarna för oss båda
    Åh alltså jag har ingen aning om hur mkt de kollar  :( Får svar om en vecka sa dem.

Vad hade du i risk ?

Håller tummarna för oss!
  • Hattifnattan
    SweetLi skrev 2014-03-24 16:52:57 följande:
    Åh alltså jag har ingen aning om hur mkt de kollar  :( Får svar om en vecka sa dem.

Vad hade du i risk ?

Håller tummarna för oss!
    Då är det snabb analysen de gör på dig. Den andra tar veckor. Jag gjorde inget kub, utan mkp direkt. Vad hade du för risk på kub?
  • SweetLi

1:140 :/ 
    bebisen ser ut att må bra på UL och hjärtat såg också bra ut enligt läkaren men
    när man fått en risk siffra blir man ju automatiskt orolig

• Bubbles
    Hattifnattan skrev 2014-03-24 18:37:24 följande:
    Då är det snabb analysen de gör på dig. Den andra tar veckor. Jag gjorde inget kub, utan mkp direkt. Vad hade du för risk på kub?
    Mig verkar dom inte vilja göra mkp på direkt nu trots att jag uppfattade som om att jag blev lovad det efter mitt förra. Vill helst inte göra kub utan bara göra mkp direkt. Men min bm har skickat en förfrågan till dom i Lund nu iaf. Jag är bara i vecka 7 just nu... 

Hur gjorde du för att få direkt? 
Svar på tråden Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!