Mino75 skrev 2014-05-06 12:38:12 följande:
tack snälla ni! O jag förstår att jag kanske skrämmer upp er som ska göra eller väntar på svar, de är inte meningen!!
Var till läkaren idag för han ville prata med oss.. Jag var jätte ledsen igår men idag känns de lite bättre.. vet ju att de inte finns nån återvändo o att de bästa är att avbryta, så nu vill jag bara ha de gjort.. Tyvär måste jag vänta till på mån, då fpr jag tabletter o sen blir de in på onsdag nästa vecka för resten. Så väntan är jobbigast!! Sen vågar man proav igen.. Är ju trots allt 39 o vi har redan fyra barn.. sådana tankar far i huvet nu!!
Äsch snälla Mino, det var inte sååå jag menade. Klart att du inte menade att skrämma upp någon.
Jag har varit i er sist och avbrutit i vecka 14 pga kromosomfel. Så jag vet hur jobbigt det är...
Jag fick inte gjort mkp idag, det har tydligen varit tvillingar i min mage från början och doktorn vill inte riskera att få tvillingens (som inte överlevde) kromosomuppsättning. För vår bebis såg frisk ut, ingen bred nackspalt, eller några andra tecken på att något skulle vara fel.
Så den 28 maj blir det fostervattensprov istället, det ska inte kunna visa fel sa han.
Kram på er alla!