Inlägg från: niskalainen |Visa alla inlägg
  • niskalainen

Hej hej!

Tack för trevligt fika idag

På tisdag är det fika hos mig för de som vill och kan från kl.13:00, Mariehemsvägen 39A. Det står Niska/Selberg på dörren.

Vi kör som förra gången att vill man ta med sig något gött så gör man det men hinner man inte eller glömmer så kommer det finnas iallafall Te, kaffe och saft bjuder huset på.

Är det fint väder kan man kanske till och med vara ute på gården och nyttja utemöblerna som finns där.

Och jag måste passa på att rekommendera följande blogg:
    petrakrantzlindgren.wordpress.com/

Hej svejs!

• niskalainen

Härlig Mors Dag på er, underbara mammor!

Ja jisses vad det regnar, men med plazas hotellfrukost i magen och en sovandes Greta på magen känns livet rätt gott ändå. Sambon sover också, han var karaokevärd på cover club igår kväll/natt men skulle prompt upp och ta med mig till plaza. Han vet att jag äääälskar frukost

På tisdag blir det inget fika hos mig, jag ska vikariera och ha sångelever hela dagen. Det har varit bestämt sen länge så det var nog därför jag glömt bort det, då var 31 maj långt bort men så insåg jag att det är redan nu i veckan!

Så vad säger ni, vaniljdrömmen 13 på onsdag som vanligt eller?

(IrisMaria79:
    Jag tar med sjalarna dit i såna fall )

• niskalainen

Jag och Greta kommer inte idag, jag är dunderförkyld tredje dagen nu och är rädd för att smitta ner folk så vi ses nästa vecka istället om någon vill fika då

• niskalainen

Fika på onsdag kl.13?
    Är det någon som varit till 4H-gården, visst kan man fika där ockå? Ska vi ses där eller ta vanlijdrömmen?

• niskalainen

Det blir kul att gå till 4H idag, det är redan strålande väder och jag tog med Greta ut på gården och njöt av morgonte i solen.Superskönt!

Svar på tråden Mammor i Umeå